{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiv Bas
  • #2   26. feb 2011 Bestemt enig...

Har det heller ikke i min bil.. det er min onkel som jeg skal lave noget anlæg for og han har ikke de vilde penge..

• #3   26. feb 2011 kender ikke til det du spørger om, men synes det er lidt sjovt at mange folk ikke vil købe hos thansen. indenfor anlæg fører de da både alpine, jbl, pioneer og jvc, og det har da altid været nogle gode produkter..

• #4   26. feb 2011 nicolai k - GSX til salg !
    lige præcis .. folk har så travlt ..

• #6   26. feb 2011 rocco : fuldstændig enig, forbinder selv thansen med kryds-lyd, men de har også mange gode produkter..
    og som du selv siger, så skal man selv være klog på det man gerne vil købe, da dem bag disken ikke altid er lige skarpe, men de har selvfølgelig også mange produkter at holde styr på..

• #7   27. feb 2011 hmm den ligner nogle af de andre der er på markedet så tror næsten der er en hylde vare med x-sound logo på.. ´men se om du kan finde en brugt Pioneer TS-WX77A har en i min Carina stc´er og den spiller sku som en rimelig 12"´er... den lyder godt og og ligger en fed bund... den kan ikke erstatte en rigtig sub men den klare det dælmer fint

Kommentér på:
Aktiv Bas

Annonce