{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bridged RMS Power N/A ?
  • #1   27. feb 2011 N/A = Not available = Ikke tilgengælig. Er du sikker på den kan brokobles?

• #2   27. feb 2011 Altså troede den kunne brokobles..

Sygt. Den spiller helt vildt godt og det gør den kun på en alm udgang slet ikke noget brokobling dygt nok...

Så skal jeg sku have 2 basser i sygt nok ha ha..

Er faktisk lidt glad for det bekræfter bare hvor god forstærkeren er..

LOL..

er ikke sikker på den kan brokobles, men troede den kunne.. Fuck hvor sygt.. så må den kunne gøre det bedre nu med 2X10" istedte for 1 ha ha vildt...er så glad..

• #3   27. feb 2011 kan man somrelt se på forstærker der er genere en lille tegning af hvilke kanaler man skal bruge for at brokoble er den tegning der ikke så kan den ikke.

• #4   27. feb 2011 ketil l S:

Min forstærker købte jeg for 2 år siden tror jeg og må nok sige jeg ikke kan huske tegningen i hovedet mere, så kan rent faktisk ikke huske om den kan, men det troede jeg bare,,

Har fået en til at finde info. omkring min forstærker og der er der fra jeg har kopieret denne tekst med brokobling N/A.

Jamen så er jeg sku en lykkelig mand ha ha smiley

• #5   27. feb 2011 der er en tegning over dine terminaler... eller der har der været på alle de forstærker jeg har rodet med... men kan godt være den ikke kan brokobles...

• #6   27. feb 2011 Jamen det virker ikke til jeg kan brokoble min. Jeg har bare troet den kunne brokobles..

Såå men gør ingen ting.. Tænk alt den tid har jeg troet den var brokoblet osv og så er det bare det den kan på sin udgang SYGT NOK..

se evt. klip af hvor jeg spiller.. Den spiller sku godt på kun en udgang så...

Kommentér på:
Bridged RMS Power N/A ?

Annonce