{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Hvor køber jeg omformer.?? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået min skærm hjem, men der var ingen omformer til bilen med, så sådan en skal jeg lige have købt.. men jeg ved ikke hvor man køber sådan en..
det er så det jeg skal have hjælp til, i må meget gerne sende links,..

Den skal omforme bilstrøm til 12 volt og 1200 mA (jævnstrøm) og den skal se nogenlunde ud som den på det her billede..

Det er den der er i midten, med cigar stik i den ene ende, omformer i midten, og så går den ud i et normalt han stik i den anden ende..

http://www.bilpc.net/butik/819vt-acc.jpg

På forhånd mange tak for dit svar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor køber jeg omformer.??
  • #1   7. jan 2006 http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22549854 <-- sådan noget?

• #2   7. jan 2006 Så prøver jeg at skrive det samme som igår:

Rasmus A
    Skrevet: 06-01-2006 23:16:57

Hvad gik der galt i den anden tråd?

Hvad skal du bruge en omformer til? En bil kører på på 12V og de 1200mA er jo brae hvor meget en transformer kan levere/enheden trækker.

Rasmus A
    Skrevet: 06-01-2006 23:24:03

What?? En bil har sgu ikke vekselstrøm/AC. Vekselstrøm ar hvad du har i dine stikkontakter i hjemmet, som består af Fase/nul. Jævnstrøm/DC består af +/-(gnd.). Hvis du har et link til noget info om skærmen, så skal jeg hurtigt se om du skal bruge omformer af nogen art.

Rasmus A
    Skrevet: 06-01-2006 23:32:09

Er skærmen bygget til at sidde i en bil? Hvis den er det, så kan der ikke ske noget ved de spændings-svingninger der er i en bil.

Hvis den ikke er bygget til at sidde i en bil, så skal du have fat i et måleinstrumen, og så måle hvor meget spændingen kommer til at svinge ved at du sætter det på +/- på batteriet i tomgang, og så giver den lidt gas, så den kommer til at lade mere = større spænding. Så må du snakke med en (ordentlig) batteri-bøsse (elektronik mekaniker), som kan fortælle dig hvilket du skal bruge for at kunne sætte den til i bilen uden af brænde den af.

Rasmus A
    Skrevet: 06-01-2006 23:33:12

En kondensator kunne være en mulighed, så er du lidt mere sikker på at få en mere ens spænding, på omkring 11-13V. Det skulle den meget gerne kunne klare.

• #3   7. jan 2006 Rasmus jeg kunne ikke bruge dit svar, fordi at der kan komme fejlstrøm igennem et batteri, og det kan jeg ikke bare lige gå ud og måle, det er jo ikke noget der dker regelmæssigt.. jeg "skal" bruge en omformer, for at være 100% sikker på at den ikkke står af på et tidspunkt.. har lige nsakket med carpc.net og de sælger dem i carpc sæt, men jeg har jo alt andet ind den, så han vil se om han kan skaffe en.. men derfor vil jeg gerne høre fra jer hvis i ved hvor jeg køber en..

• #4   7. jan 2006 og nej patrick det er ikke ådan en.. den skal ikke bruges i huset som den der er lavet til.. den skal bare gå fra bil til skærm, det vil sige den skal holde en spænding på 12 v og 1200mA

• #5   7. jan 2006 Er det ikke en regulator du mener?

Kommentér på:
Hvor køber jeg omformer.??

Annonce