{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Bass i campingvogn :D {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er ved at bygge en campingvogn til DHB som udelukkede skal bruges til soveplads, og som rullende anlæg ..

Men hvad er bedst, hvis anlægget skal spille "ud ad" mht. bassen?

Jeg ved godt at højtalerne skal pege ud, men er blevet i tvivl når jeg kommer til basserne.

Bliver trykket og lyden bedst hvis bassen vender direkte mod der hvor vi er, når vi skal høre det, eller er det bedre, hvis jeg eksempelvis byggede en kasse inde i campingvognen og satte den i?

er det så bedst med lukket kasse eller åben?

Håber at der er nogen som der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bass i campingvogn :D
  • #1   26. mar 2011 Skal vi ikke se lidt billeder af den... jeg selv ved at lave min vogn klar til dhb...den har fået en HU i og 2 bil højtaler...ikke noget vildt..og så der lavet 12 v belysning i den. og så har den fået et stort batteri i fra en majetærsker så der burde være strøm nok til de 4 dage... og så er den blevet pyntet med alu fælg,e rød malet bremsetromler. og så bliver den blå streg malet sort. og så har jeg fået lavet nogle store DHB 2011 logo klistermærker som den bliver pyntet med sammen med div andre sjove klister mærker jeg finder mig. og ja mange andre sjove ting som jeg håber at finde på ind DHB...du kan se billeder af den i min profil.. der skulle gerne komme nye billeder ind af den her i løbe af ugen så man kan se hvad der lavet ved den

• #2   26. mar 2011 Er der nogle der ved om det er muligt at købe så man kan få sat strøm til sin campingvogn der henne eller er det totalt umuligt ?

• #3   26. mar 2011 Det vil jeg faktisk også gerne vide Bøddeldværgen Steven !

Min campingvogn ligner lort pt, er bagude med mit projekt ..
    Jeg har lige fået den isoleret i dag, lagt halvdelen af gulvet - NÆSTEN færdigbygget den ene dobbeltseng, købt maling til autolakering udenpå (guld), købt 17" fælge også tegnet op og regnet ud hvad der skal til for ledningsføring.

Mangler:
    Madresser
    Dæk til fælge
    Spacer til fælge (mine fælge er 4x100 og jeg skal bruge 4xet eller andet)
    Maling til indenfor
    tæpper.
    anlægget.
    og mere smiley

• #4   26. mar 2011 Spørgsmålet for mig er bare mest om jeg skal slæbe en generator med eller om jeg heller ikke må ha den med så jeg er også meget nysgerrig smiley

• #5   26. mar 2011 Du må gerne ha en generator med, det kan jeg ikke se nogen problemer i smiley

Men er der nogen der kan svare mig på mit anlægs problem? smiley

• #6   26. mar 2011 Jamen skal anlægget spille inde i campingvognen og lyde bedst der eller skal det lyde bedst ude for campingvognen ?

• #7   26. mar 2011 Udenfor smiley

• #8   27. mar 2011 Så ville jeg lave bas kassen så en evt lå i et af de udevendige bagagerum hvis man har sådan et så, så mange af højtalerne er udenfor smiley men ved ikke hvor meget forskel der er på lyden når det er subs til biler der blir brugt til udendørs brug for det kræver altså normalt noget halv kraftigt grej at spille udendørs arealer op smiley

• #9   27. mar 2011 tror jeg ville lave en løs bas kasse som man så kunne slæbe udenfor når der skulle musik på, for der skal nok en del smader på hvis bassen skal spille i en kasse inden i vognen og ud til folk der sidder udenfor... Om den skal være åben eller lukket er jo en evig diskution, så det tror jeg er hva du selv syntes..

• #10   27. mar 2011 Der hvor der originalt skal være vinduer, havde jeg tænkt på at der skulle være anlæg .. men om bassen også skulle være der, eller et andet sted, det er det jeg ikke kan finde ud af ..

Og virker det på samme måde om den er åben eller lukket kassen, når det er udendørs, som hvis det er indendørs?

• #11   27. mar 2011 Tror jeg ville lave en lukket kasse til udendørs brug, ved ikke om man kan sætte det sådan op, men de fleste PA anlæg til kraftigt brug er lukkede og uportede i hvertfald dem jeg lige ha set og har selv smiley

• #12   27. mar 2011 bøddeldværgen steven : fandt dette på vmax hjemmeside

Er der strøm på pladsen? Nej, desværre. Vi har ikke strøm til hverken telte, campingvogne eller andet. Eventuelt medbragte generatorer skal opfylde alle lovens krav og må ikke være i gang fra kl. 24.00 til 07.00.

• #13   27. mar 2011 Okay tak for hjælpen så fik jeg da lige svar på alle mine spørgsmål mht strøm smiley Jeg indrømmer også ærligt at jeg ikke havde ledt efter det smiley
    Men ved du så tilfældigvis på stående fod hvad lovens krav for generatorer er ? smiley

• #14   27. mar 2011 nej desværre , men google er vores ven ; )

• #15   27. mar 2011 Nok noget angående støj og forurening smiley

Kommentér på:
Bass i campingvogn :D

Annonce