{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Generator støj ?. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået koblet mit anlæg til, og har problemer med at mine bag højtalerer hyler mere når man gasser op.
det er kun mine bag højtalerer der gør det de er monteret i hatte hylden

jeg har trukket phono (eller hvordan det nu lige staves) kablerne i venster side og directe + fra batteri til forstærkerne, i højre side,

der ligger i venstre side nogle ledninger (til baglys) og dem ligger de 3 phono kabler ved siden af, ville det være nok til at kunne skabe den hyle lyd eller ? og hvis det er eller kan være det hvorfor er det så kun bag højtalerne der hyler og subwufferen og front højtalerne er det fint ?

Nogle der har nogle forslag til hvad jeg kunne prøve ?

eller er jeg tvunget til at prøve at bytte side med strømen og phono kablerne ?

Køre 2 forstærkerer en 2 kanals JBL som subben er brokoblet på,
og en 4 Kanals som jeg ikke kan huske navnet på men hvor der er en højtaler koblet til hver kanal.

har prøvet at bytte de 2 phono kabler i den 4 kanals så front og bag bliver byttet om men det er stadig baghøjtalerne der hyler =(

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig eller give nogle bud på hvad der kan være galt =)

Hilsen Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generator støj ?.
  • #1   5. apr 2011 Hvor ligger dit renote kabel?

• #2   5. apr 2011 Remote*

Det skal ligge sammen med + kablet, ellers giver det støj smiley

• #3   5. apr 2011 Remote må sku da gerne ligge med phonokablerne, hold nu op... Ja altså medmindre du bruger sådan nogle små tyne phonokabler fra stueanlægget...

• #4   5. apr 2011 Men dit problem lyder til at ligge i en brændt stelbane i din forstærker, det vil sige at det er phonoindgangen på din forstærker den er gal med, prøv evt. at byt om på front og baghøjtalerne på din 4 kanals forstærker, så er det garanteret fronthøjtalerne der hyler...

• #5   5. apr 2011 du kan også teste fejlen, ved at prøve at sætte en lille ledning fra stel og over på stellen på din phonoindgang til de højtalere der hyler, hvis det bliver svagere eller forsvinder har du fundet problemet...

• #6   5. apr 2011 Remote kablet ligger mellem Phionekablerne da det er købt sådan....
    Vil umiddelbart prøve jeres forslag. giver responce i aften..

På forhånd tak.

• #7   6. apr 2011 Hmm jeg har nu prøvet at sibe ved stellen og det hjalp ikke =(

Jeg prøvede også at tage en stel på phono indgangen men det får den til at hyle extremt meget så det forstærker lyden meget når man gør det,

fandt ud af at front højtalerne også hyler lidt men det er meget svært at høre, måtte ligge øret helt op af højtaleren for at høre det i dem,

hylen er meget svag og volumen skal stå på 0 for at kunne høre det allerede ved volume 1 -2 ville det være umuligt at høre for musikken så måske er det bare et luxus problem men, er det noget der forringer lyden på andre måder end den smule hylen ?

og er der evt andre forslag til hvad der kan være galt =( ?

Kommentér på:
Generator støj ?.

Annonce