{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Købt Audison Bit Ten - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Har fået fingre i en af de nye Audison Bit Ten ( http://www.au2tek.dk/pi/AUDISON_BIT_TEN_SOUND_PROCESSOR_ANALOG_IND_3571_411.aspx) - der er en neddroslet version af Bit-One.

Hvad er jeres erfaringer med dem?

Har et sæt Dynaudio 242GT på vej, hvor MW162 ml.tonen skiftes til storebror Mw170.

I første omgang vil jeg bruge det passive Dynaudio delfilter og bruge Bit-ten til at give mig et "rent" signal fra min VW RNS510 HU og evt. noget TA/EQ.

Nogen omkring Århus/Herning/Roskilde (kører meget iforb. m. jobbet) der kan anbefales til at installere/tune et ovenstående anlæg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købt Audison Bit Ten - erfaringer?
  • #1   7. apr 2011 Har ikke prøvet Bit Ten, men har lavet en test af BIt One, lige da den kom på gaden.
    Idéen er nogenlunde det samme, omend man med Bit Ten har lidt færre funktioner.
    Har ikke testet hverken denne, eller Bit One´s frekvenskorrektion, da jeg kun har kørt med lo-level, men af hvad jeg kan forstå på andre gør de det ganske godt.

Du skal helt klart benytte dig af TA, for det er ganske gennemført lavet i softwaren. Og lidt rumkorrektion kan også anbefales, i form af den indbyggede EQ.

Kommentér på:
Købt Audison Bit Ten - erfaringer?

Annonce