{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X-zound zxr-4000
  • #1   10. apr 2011 ja det kan du så nemt godt

• #2   10. apr 2011 sagtens, smiley

men det vil nok ikk spille lige så godt som før smiley

• #3   11. apr 2011 Gjorde det ikke ondt?

• #4   11. apr 2011 Theis P

Det vil gøre mere ondt at skulle høre på den... helere en xzound i nakken end xzound i bilen...

• #5   11. apr 2011 hey

Gurlo : ja er klar over at det kommer ikk til at spille ligeså godt som før, men mangler jo lidt bass smiley

Theis P : Jo det gjorde det fandme, brugt omkring 500 timers arbejde på anlæget og lavet det hele fra bunden, og så når man at have det til at spille max i cirka 1 måned og så stjæler de sq dem, var pænt træt af det.

Cody : kan nemt følge dig i at det gør nok lidt meget ondt at høre på, når det er xzound skod, men som sagt det er kun lige midlertidig, da jeg står og ska til at syn med bilen, og ska ha kigget den igennem, så der er ikk lige så meget tid og råd lige nu til nye, og det er jo os kun lige for at ha bare et eller andet bass værk i bilen midlertidig, ska ha monoblokke i igen...

• #6   11. apr 2011 Torben K

Sådan er vi forskellige... jeg havde hellere undværet til jeg havde fået skaffet nye gode forstærkere... men lov mig du ikke køber fra MDS igen... så er Xzound jo stort set det samme...

• #7   12. apr 2011 hehe xsound spiller godt til prisen den zxr4000 ka sagtens klare to stk 12" har jeg selv haft i bilen meeen vil så lige sige at xsound x2000 monoblokke de er sku noget vildere har jeg lige fået der vil jeg så ikke helt sige xsound pis endnu for der sker der sku noget i de to 12" cerwin vega subber.............:-)

• #8   12. apr 2011 Cody : ja det er da altid noget at man er forskellige så man ikk er ens smiley
    Men hva vil du så anbefale jeg køber istedet for mds???

• #9   12. apr 2011 tommy C

nu er der stor forskel på Xzound Madness der reelt setbare er en sinus live SLA-1500 i ny indpakning... og så det andet affald Xzound laver... Og jeg har set dine scores tommy med det billige xzound gøjl i... jeg er ikke imponeret... og lydkvaliteten vil jeg undlade at nævne da jeg så skal dykke ned i et meget grimt ordforråd...

• #10   12. apr 2011
    Torben K

jamen hvad skal du bruge af effekt??? Alpine laver nogle finde monoblokke på 500 watt rms... en det er jo ikke ligefrem videre effektivt hvis du har subwoofere på 2000 watt rms vel?

• #11   12. apr 2011 cody ja du har set mit skrammel"nok engang for meget" griner men håber så også det gir lidt mere pote denne gang med al det nye opbyg. og hvad lyd kvilitet angår den tar vi næste år.....:-)

• #12   12. apr 2011 Tommy Du deltager i Db-drag... vi vil skide hul i lydkvalitet... bare du spiller højt... Men EMMA står ved siden af dog... smiley

• #13   12. apr 2011 cody hvis IKKE jeg spiller højere i år kører jeg sku pisset i havnen næsten
    ja emma kommer jeg aldrig i nærheden af i kvalitet det ved jeg...:-(

• #14   13. apr 2011 Cody : har du en hjemmeside hvor jeg kan kigge på dem?

• #15   13. apr 2011 Torben K

kigge på hvad? alpine monoblokke? Jamen du kan se monoblokke hos samtlige bilstereoforhandlere... tricket bliver at finde ud af hvad du rent faktisk har brug for...

Kommentér på:
X-zound zxr-4000

Annonce