{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

forstærker til sub ? {{forumTopicSubject}}

er dette en god forstærker http://www.bilxperten-rodovre.dk/shop/blaupunkt-vpa-1500-45858p.html og kan den trække den her sub http://pr-autostereo.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=23_44_67&products_id=154 ?? eller har i et bedre foreslag til forstærker ? har købt den sub smiley så mangler bare forstærker
mvh jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstærker til sub ?
  • #1   11. apr 2011 kan den godt. meeen subben ville ikke yde alt hvad den kan.

subben er 2x1Ohm
    og forstærkeren går ud med 1900 watt ved 2ohm
    på 1 kanal på forstærkeren, og der er dobbelt svingspole på subben. altså den skal bruge 2 udgange

• #2   11. apr 2011 kender ikke selv så meget til alt det har omkring sub og forstærker men har i nogen foreslag så lytter jeg skal jo bruge noget ordenligt smiley

• #3   11. apr 2011 du skal som min have 3000 rms watt til den der sub 4500 rms watt er pr spole. det er jo en spl sub kunkurance sub

• #4   12. apr 2011 Du skal ofre betydeligt flere penge på forstærkeren end hva du PT kigger på... John N som skriver her har en del erfaringer med GZ.... Jeg ville tage hans råd.... ! Du får hurtigt brugt 10000 kr på en forstærker i sammenhæng med denne sub...

Og er man ikke villig til at ofre de penge, så ville jeg påstå du købte dig den forkerte sub, fordi du kiggede rent specs :D...

• #5   13. apr 2011 Opel K

Om der så var 2000 spoler på den sub skulle den stadig kun bruge 1 udgang på forstærkeren... alle spolerne skal trods alt have samme signal... ikke 2 forskellige...

• #6   13. apr 2011 Jeg ser ofte folk anbefale de ustabile SLA 3000 forstærkere hvilket er lidt dumt når hvis man kigger sig for kan få yderst stabile Power acoustik forstærkere: http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=124_163&products_id=353&osCsid=e3fd22abeef1e017ede0577b4ebd95a8
    og 2500 watt rms i 2 ohm vil være ganske fint til den enhed... siger intet om lydkvaliteten... men hvis man køber en ren SPL subwoofer så er man som oftest også pisse ligeglad med lydkvaliteten...

• #7   13. apr 2011 SLA 3000 forstærkere er sku da ikke ustabile hvor fanme har du det fra.
    1500 er ihvertfald ikke. og har hørt 3000 mange gang.

hvad er ustabile på den. vil jeg da godt vide ?
    Og sub`en får sku ikke 2 forskellige signalere hvis der er 2 kanaler på.
    de skulle helst få det samme

• #8   13. apr 2011 Opel K - Sinuslive SLA serien har haft mange defekter og små problemer... Jeg må give Cody medhold...

• #9   13. apr 2011 det gør jeg godt nok ikke. jeg har ingen problemer over hovedet.
    hvad for nogen defekter er der tale om ???

• #10   13. apr 2011 De første havde lidt små problemer med meget let brændte udgange... oplevede os en enkelt der sprang en af lytterne.... De er billige... Dog er de ting her oplevet på SLA1500.... Den nyere V2 skulle være små forbedret.... Hva angår SLA3000 Så er det dissideret samme fejl man har set på disse...

• #11   13. apr 2011 Opel K

2 kanaler betyder der er 2 forskellige outputs... et højre og et venstre signal...

ingen monoblok har 2 kanaler... de har måske TERMINALER der gør det nemmere at sætte 2 subwoofere eller 2 svingspoler til... men det er ikke det samme som 2 kanaler...

Sinus live SLA 1500 har netop de problemer niclas nævner... SLA 3000 er bare 2 stk SLA 1500 der er bygget sammen i et chassis...

jeg har selv stået og solgt lortet...

• #12   13. apr 2011 okay skulle osse til at sige, det må være den gammel model af dem, der har været problemer med. for jeg har ikke oplevet noget problem med dem endnu.

Ej Cody er SLA 3000 er det virkelig 2 1500 er der er bygget sammen....
    Tænkt det vidste jeg ikke :=) HOLD NU KÆFT. jeg er sku ikke født igår.

og jeg er sku endeligt ligeglad om du har stået og solgt det.
    jeg har osse solgt IS i Bilka... så nu er jeg osse sej smiley NOT!!

• #13   13. apr 2011 Opel K

Stop dit tuderi, fordi jeg ikke giver dig ret... Kan godt være du er ligeglad med om jeg har stået og solgt det eller ej... men efter at have taget imod flere der skulle til rep pga de var brændt af på den ene eller den anden måde så ser man sgu lidt et mønster... nu konkurrerer jeg i db-drag i tyskland samtidig og har snakket med forhandlere dernede der ofte skal tage lortet tilbage... det ER en ustabil forstærker... men hvad forventer du til den pris de havde? 1500 watt til så lidt penge så tror da fanden de brænder af... Det sjoveste er at det rent faktisk skyldtes problemer mellem print og chassis da Sound magus 1500 forstærkeren IKKE havde samme stabilitetsproblemer... OG DET ER NØJAGTIGT SAMME FORSTÆRKER, bare med et andet chassis...Go figure...
    man får hvad man betaler for... den lyder heller ikke godt men det er en helt anden diskution...

• #14   13. apr 2011 Hold nu din kæft cody. Tuder ikke gider bare ikke høre på dig.
    Du tror du er så sej fordi du har stået og solgt det, og er med i dB-drag.
    Som sagt jeg har igen problemer med sinus live, og ved der er mange andre der heller ikke har problemer. Tiden ændre sig. Hvad i har oplevet ved
    Jeg ikke. Men jeg høre har ikke noget dårligt om sinus live. Og synes de spillet fint til prisen.

• #15   13. apr 2011 Opel K - det afhænger nok os meget om hvor meget man har arbejdet med bilstereo og hvor meget man har haft mellem hænderne, og du lyder stadigt lidt grøn i faget( tag det ikke negativt, men hellere som at man ikke bør utalt sig om ting man ikke har korrekt styr på) men det kommer jo nok smiley Jeg har desværre set disse fejl en del gange... Sinuslive SLA 1500V2 har det opdaterede print og jeg har ikke oplevet sønderligt mange fejl på denne... Dog stadigt en lidt underlig forstærker hvis den presses meget ekstremt...

Men drenge hold nu sproget lidt fornuftigt...;)

• #16   14. apr 2011 Opel K
    kors i r.... Synes din beskrivelse af dig selv er guld værd: "Og så er jeg rimelig meget Bil stereo nørd" Ok hvorfor ved du så så lidt om det?

Du bad om argumenter for hvad der gjorde Forstærkerne ustabile det fik du... men du bræger stadig... er det fordi du ikke tåler at du ikke får ret? I stedet for at blive sur over at der er folk der har haft andre erfaringer med et produkt end du har haft og at der altså er tale om en del flere end 1 person...
    men har bemærket din bil er udstyret med netop 2 stk SLA 1500... Er det der skoen trykker? man kan ikke lide at få af vide det ikke er super perfekt grej man har valgt når nu man prøver at virke SÅ klog på området?

tag det dog ikke så tungt... Vi har sgu alle været nybegyndere engang... ja også lige så påståelige... Men vi bliver jo alle klogere... efter 10 år, må jeg nok sige at jeg fik øjnene op for rigtigt mange ting... kan også være du lærer lidt en dag... når du engang åbner øjnene...

• #17   14. apr 2011 nej det er ikke for jeg har 2 af dem i, jeg kan bare ikke klar folk siger det er noget lort når det ikke er. jeg køre selv med det, og har over hovedet igen problemer med dem. og de spiller fint.

Og de er ikke ustabile på nogen måder.
    det men nok tager fejl af, er at det måske er de gammel model du snakker om.
    men det har du jo ikke rigtigt snakket noget om.
    skal ikke kunne sige hvordan de er. for dem har jeg ikke arbejdet med.

Fordi jeg ikke får ret??? hvem siger du har ret ?
    Er det der skoen trykker? man kan ikke lide at få af vide det ikke er super perfekt grej man har valgt når nu man prøver at virke SÅ klog på området?
    DROP det nu. vi kan ikke alle have 100.000kr at smide i bilen. "lige som dig"
    og have 100år erfaring som dig. for du ved jo alt, eller tror du ihvertfald selv du gør.
    alle de forum jeg har set dig skrive i med anlæg hvor alle andre osse har skrevet. der er alt hvad andre siger og tæller forkert efter dit hovede.
    DU er ikke GUD så du ved det

• #18   14. apr 2011 Jeg har på intet tidspunkt sagt de er noget lort... Jeg har sagt de er ustabile også version 2... Der er færre problemer med version2 modellerne, og dvs. flere der oplever 0 fejl... Men de har dog stadig højere fejlrate end mange andre mærker desværre... og det er synd, for det er sgu en prisbillig forstærker der leverer godt med effekt til relativt få penge... lydkvaliteten kan diskuteres men det har heller aldrig været Sinus live's fokus med de forstærkere... det er jo kinehyldevare.... lad dig ikke nare af at navnet er tysk... det er stadig Soundmagus der laver dem... og det er stadig samme forstærker som Xzound X2000 Madness...

Jeg ved ikke alt... men jeg ved tydeligvis mere end dig...

• #19   14. apr 2011 Opel K - en ting du skal forstå er at jeg har haft nogle flere end 2 i hånden... Du har været heldig og har du styk der aldrig har fejlet noget... Jamen det er da Kanont, men når du har haft 15-20 styks i hånden og set halvdelen være defekte, jamen så er der en fejlrate der er ret så stor.. Jeg skal ikke deltage i råberiet, men synes du bør forstå at der er folk der har noget mere end 2 forstærkere på erfaringen...

Kommentér på:
forstærker til sub ?

Annonce