{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Nyt anlæg fra Carsound ? {{forumTopicSubject}}

Har forleden været ude ved Carsound for at sætte noget anlæg sammen til Galanten - Det han forslog til et budget der passede mig sådan var følgende:

Har En Clarion Headunit som jeg beholder:

2x10" Hammer Subs

http://carsound.dk/produkt.asp?id=4130&pk=27&produkt=Rainbow_Hammer_10_-_Subwoofer

Højtaler foran + bagved - Rainbow SAC265.25

http://carsound.dk/produkt.asp?id=6032&pk=1&produkt=Rainbow_SAC265.25_-_H%F8jttaler

Derudover ville der komme noget forstærker der passede til evt. noget T3/T4

sættet for bas og højtalere løber op i ca. 8000, men ville jeg kunne finde noget bedre, vildere, renere til samme penge ?

Hvad er holdningen til henholdsvis sub/højtalere,,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt anlæg fra Carsound ?
  • #1   3. maj 2011 hvorfor ikke køre ned at lytte dig frem til hvad du syntes spiller bedst ? smiley
    hvilken carsound var du i altså by ?

• #2   3. maj 2011 Hvis du gerne vil ha Rainbow anlæg og spare ca 30 % skal du kigge i Tyskland, carsound priserne er helt vildt i vejret.

har lige kigget på de ting du gerne vil have og samlet beløb er 5550,- kr excl levering fra tyskland.

• #3   3. maj 2011 Jeg havde ALDRIG købt noget i carsound andet end HU... de tjener en del på deres produkter, så hvis du handler på nettet i stedet, kan du få MEGET mere for pengene.... jeg er selv igang med at bygge anlæg i min crx, og det eneste jeg har fra carsound er HU'en... men jeg kiggede en del rundt på nettet og fandt demomodeller af nye højtalere, brugte forstærkere o.s.v, og jeg har fået meget mere for pengene end jeg ellers ville hvis jeg handlede i butik... f.eks fik jeg fat i 2 x 600W komponentsæt fra mac audio til 2100 kr, de plejer at koste 2500 for et enkelt sæt, så det er under halv pris... fandt Ground zero 2000W forstærker til 900 kr, fremfor 4500 i nypris... det kan virkelig godt betale sig at kigge rundt efter de gode tilbud...

• #4   3. maj 2011 Pilgrim.
    Men hvordan ser det så ud med garanti og service?

Jeg har for 4 måneder siden købt en alpine forstærker til 2000kr. Efter tre måneder gik den i stykker.

Hvad gør man så?

Havde jeg købt den i tyskland, havde jeg kunne investere i en ny.

Men da den var købt i Danmark, blev den sendt til reparation. Her kunne de ikke finde fejlen, men de ville da sende en ny og dyre forstærker, da de ikke havde flere af samme model på lager. Det er sku service. Det får du ikke i Tyskland. Kan godt være han spare 2500kr i forhold til DK. Men hvis den går i stykker, kan han spare op til en ny, og så har det lige pludseligt kostet ham 3000kr mere.

• #5   3. maj 2011 jamen det skal jeg jo self. ikk ku sige men du kontakter vel firmaet som du har købt ved og de tager så sagen videre. man har 2 års garanti på sine produkter ligemeget hvor du køber henne.

• #6   3. maj 2011 mads j.

Det er umuligt for os, at fortælle hvilke højttalere du skal vælge. Der må du selv ud og lytte til nogen, og vælge dem der er bedst.

Af sub kan jeg anbefale : http://knot.dk/shop/item.asp?id=7824&info=Hertz-HX300D-12-Bas-enhed&InfoCat=Subwoofere-Lose-enheder-12-300mm til 2300kr.

forstærker: http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=124_164&products_id=1101 til 2500kr.

tilsammen = 4800kr, de resterende kan du købe kabler, højttalere og forstærker til højttalere for. (:

• #7   3. maj 2011 Tjek evt. det her link: www.ccps.dk
    De sælger gode kvalitetsrodukter, og hvis du tager ind og besøger dem i butikken, finder de for det meste også en god pris til dig. Jeg har rigtig gode erfaringer med dem.
    MVH Simon

• #8   3. maj 2011 mads j prøv lige at lur min annonce .. der får du alt du skal bruge i en pakke og mere til

Kommentér på:
Nyt anlæg fra Carsound ?

Annonce