{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Sæt til 7-10.000? {{forumTopicSubject}}

Har fået købt min første bil, og vil gerne have noget stereo lidt bedre end standard.

Umiddelbart tænker jeg en god bass, 2 x højtalere. og en forstærker. Ved ikke om headunit betyder så meget? Det er standard Seat Altea anlæg lige pt.

Gerne links til indkøbskurve, eller forskellige steder at købe fra som jeg kan stole på, er lidt på bar bund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæt til 7-10.000?
  • #1   7. maj 2011 start lige med at undersøge om dit nuv. altea anlæg har en udgang til forstærkeren...ellers så SKAL du købe ny HU og så rækker dit budget ikke nær så langt.

  • #2   7. maj 2011 Du finder ikke mange phono udgange bag på en standart radio

  • #4   7. maj 2011 Man SKAl ikke skifte radioen.. Jeg krer da med standard radio i min.

    Gør dig selv den tjeneste, at tage ud og lytte til lidt forskelligt rundt omkring, så du selv kan danne dig et indtryk, om de er til at stole på og hvad der lyder godt for dig.


  • #5   7. maj 2011 Det bedste råd vi kan give dig herinde er at køre ud til de forskellige forretninger og lytte til lidt af hvert. Hvad vi synes lyder godt, er ikke ensbetydende med at du synes det.

  • #6   7. maj 2011 Var nu mest efter nogle internet forretninger, men i må vel alle sammen have et godt sæt på hjerte indenfor prisskalaen?

    Hvorhenne Flarup?


  • #7   7. maj 2011 boston pro60 << KVALITET




  • #8   7. maj 2011 Du kan prøve at lytte til Audison, Audio System, Hertz, DLS, Pioneer, Morel... Der er andre gode mærker, men kan ikke huske alle på stående fod. smiley

  • #9   7. maj 2011 Selv er jeg hel vild med Ground Zero smiley

    kan købes hos ice-shop.dk smiley


  • #10   7. maj 2011 jeg har selv kun rainbow. hvilket er et rigtig fedt mærke hvis du spørg mig.

    kan købes ved carsound.dk

    og det kan det MDS sæt også som der bliver nævnt længere oppe smiley


  • #13   7. maj 2011 De eneste der har haft hjernen med sig her er da Bdog og frederik....

    MDS mig i røven... at folk stadig køber det affald det fatter jeg ikke... det lyder ikke godt... det kan ikke spille højt... hvad kan det bruges til? Jo brevvægt... det er det eneste en hyldevare fra kina bør bruges til...

    Morten den eneste måde du finder ud af hvad DINE ører kan lide at lytte til er ved at tage ud og lytte til tingene selv... Ground Zero kan nu fås hos Bilxperten f.eks. så der er en mulighed for at lytte der... Infinity er også et lyt værd... det ved jeg at BD-audio sælger... Audison og hertz er klart et lyt værd... samme med Morel... Audio System er jeg selv svært glad for og med god grund... (Få mærker vinder så mange konkurrencer som de gør... Ground zero er nok de eneste der vinder flere,.,)


Kommentér på:
Sæt til 7-10.000?

Annonce