{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

bas billig og god bas? {{forumTopicSubject}}

hey skal have´ny bas i min toyota da den gamle er noget værre thansen LORT... smiley

har kigget på 2 styks 10" rockford fra autobixen.dk de koster 1200 kr og min ven har lige købt den kasse med to i og syntes den spiller utrolig godt! og slår rigtig hårdt.
det er den der ligger under punch serien.

men jeg tænkte på er der andre til det prisleje eller lidt dyrrere der er bedre :)? det skal dog være 2 x 10" og skal slå rigtig meget. da den jeg har nu kun brummer og det er til at blive syg i hovedet af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bas billig og god bas?
  • #1   30. maj 2011 skal have ny bas smiley da min sving spole er brændt smiley

  • #2   30. maj 2011 Xzound madness serien, billig og den giver mere tryk end de fleste basser.
    Til billige penge er det den bedste der er, husk at xzound og xzound madness serien er to forskellige.


  • #3   30. maj 2011 Sådan 2 enheder her kan også godt levere et ganske fornuftigt tryk. http://avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_28_36&products_id=3120

    Og de kan lyde godt samtidig.


  • #4   30. maj 2011 kan godt være men køber aldrig noget i thansen igen da de ik vil tage min bas retur.. plus de har ikke garanti på nogen af deres ting det eneste de har garanti på er bil batterier og stødæmpere osv:)

    anlæg osv. har de ik garanti på det fik jeg af vide jeg jeg brokkede mig over min bas gik i stykker så sagde han at det var ikke særlig mange vare de havde med garanti.. lorte butik især den i middelfart dårligere service skal man lede længe efter smiley


  • #5   30. maj 2011 har sendt en klage mail til dem smiley og venter på svar ellers ryger den ind til forbruger klage nævnet smiley

  • #6   1. jun 2011 Der SKAL være 1 års produkt garanti på ALT. Og det gælder mawfuckin' ALT! Der SKAL stå at liter- og portmål skal overholdes for garantien ikke dækker. Så i langt de fleste tilfælde, uanset om du har lavet forkert litermål og portmål så SKAL garantien dække. Men hvis skaden er selvforskyldt frafalder garanti naturligvis...

  • #7   1. jun 2011 okay tak. men venter på svar ellers ryger sagen til forbruger klage nævnet smiley

  • #8   1. jun 2011 Rallez !

    Skaden er selvforskyldt i det øjeblik man ikke har fulgt de anvisninger der ikke er angivet i produktbladet... har man givet for meget effekt = selvforskyldt... for lidt effekt med for høj forvrængning = selvforskyldt... forkert kasse til enheden = selvforskyldt... (Jeg har selv stået i butik med bilstereo)


  • #9   1. jun 2011 Casper H

    Jeg har endnu ikke hørt om en subwoofer der er brændt af fra fabrikken af... så tror du selv har overbelastet enheden på en eller anden måde... sorry men den for du ikke noget ud af at sende til forbrugerklagenævnet... Du vil ikke få medhold det garanterer jeg dig...


  • #10   2. jun 2011 Cody, helt korrekt, selvom det så meget var det samme du skrev smiley Ja, effekt og forvrængning er altid selvforskyldt. Men det med liter- og portmål... Det der ikke står anvist kan ikke overholdes smiley Og jeg ved der findes op til flere billige mærke hvor det ikke er (ordenligt) opgivet...

    PS (jeg undskylder efter som ordbruget "langt de fleste tilfælde" forekommer misvisende)


  • #11   2. jun 2011 Rallez !

    Nu er problemet så at thansen ALTID har haft kabinet forslag stående på deres hjemmeside... = det står anvist... kender til mere etablerede mærker der ikke angiver kabinetstørrelser... Hifonics f.eks.

    Desuden er der T/S Parametre til alle thansen subwoofere (Xzound) ud fra disse bør man kunne udregne et korrekt kabinet... Nu er loven i danmark heldigvis skruet sammen omkring konceptet "det fornuftige menneske bør vide"... Altså i danmark forventes det at forbrugeren er istand til at tænke selv.. modsat usa hvor de har advarselsskilte på mikroovne der fortæller man ikke må smide husdyrene ind i den...
    = må det forventes at forbrugeren, ved at når man køber en enhed uden kabinet så skal der bygges et kabinet i korrekte mål og med korrekt port i tilfælde af at kabinettet skal være portet.. Kunne man bare smide den i en tilfældig kasse, ville der ikke være nogen grund til at inkludere T/S parametrene... = Nul erstatning for afbrændte subwoofer enheder... da det 99% sikkert ALTID er brugeren egen skyld...Har aldrig set det ikke har været brugerens egen skyld hvis svingspolen er brændt af... og jeg har set mange afbrændte svingspoler... er trods alt dommer i db-drag... smiley


  • #12   2. jun 2011 okay tak smiley

    har lige købt en 10" pioneer ;:) for 400 kr i kasse den spiller sku okay smiley lige midler tidlig smiley


Kommentér på:
bas billig og god bas?

Annonce