{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.758 visninger | Oprettet:

Golf 3 ledninger v. radio {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. Mangler lige en enkelt ting før mit anlæg kan brumme og det er at montere remote fra radioen til min forstærker.. Men har et lille problem.. Ham der har haft den inden har byttet rundt på ledningerne så er lidt i tvivl om hvilken farve som er remote..
Alle ledningsdiagrammer jeg kan finde siger at det er den blå, problemet er bare at der er en blå/grå ledning og en blå/hvid ledning. Har en idé om det er den blå/hvide der skal flyttes.. nogen der ved om jeg er på rette spor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 ledninger v. radio
  • #1   3. jun 2011 sidder med et adapterstik til anlæg, der står remote på den blå med den hvide stribe på...................

• #2   3. jun 2011 Grå / med blå streg er instrument lys og ska lpå den orange ledning på din radio . .den hvide med blå streg er speed signal til fx gps osv . disse 2 er i din bils lednings net . du skal finde enten en helt blå eller en blå med hvid streg fra din radio og så trækker du en 1kvd eller ligende ledning om til dine forstærkere fra den.

dette er klart den bedste løsning .. hvis du ikk gider rode med det så kan du evt nappe remote til forstærkeren ved den ene baglygte på baglyset sådan at det tænder når du starter bilen hvis med kørelys eller drejer din lyskontakt . på den måde slukker det jo stadig sammen med bilen om man ka sige sådan

Kommentér på:
Golf 3 ledninger v. radio

Annonce