Kan forstærkeren trække denne bas? {{forumTopicSubject}}
Davs der
Først og fremmest, tag nu hensyn, for jeg aner ikke en SKID! når det kommer til anlæg, så derfor får jeg andre til at gøre det for mig, men jeg skal blot selv få fat i tingene. Men så har jeg fået sådan et forstærker her, helt gratis, så om det er lort eller godt, er jeg fuldstændig ligeglad, den kostede 0 kr, så fuck det
Men spørgsmålet er bare at jeg gider ik smide flere 1000 kr på anlæg, det skal bare kunne lave tryk, det er dét..
Men forstærkeren er det her http://www.importas.dk/3550_watt_5_kanal_monster_forst%C3%86rker_super_design-p-225.html
Og jeg tror ik på den har 3500 watt da den føles "billigt" at kigge på, men glem nu det, fik den gratis, så derfor tænkte jeg om kan den mon trække denne her bas http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=531
For overvejer nemlig at købe den, så skal være sikker på om forstærkeren kan trække det
Altså måske får jeg ik 100% effekt ud af det, men ihvertfald vigtig at forstærkeren er ALT for lille, så det noget lort
Men ja, er der nogle kloge hoveder herinde der er flinke og svare om det kan lade sig gøre, uden det brænder sammen?
Mvh. Andreas
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 251
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
Den bassenhed du refererer/linker til, er en lækker og kraftfuld enhed, med dobbelt svingspole, den vil kræve sin forstærker, hvis du vil opnå ordentlig lysgengivelse!
Vælg istedet, noget mindre, noget den forstærker vil have en reel mulighed for at spille op - Dog vil du aldrig opnå hvad jeg vil kalde god lydgengivelse, med den forstærker, uanset hvad du gør!
Håper ikke jeg er for hård, det er ikke ment sådan, men kinaskrammel er og bliver kinaskrammel(det er hvad importas sælger), uanset hvor flot et kabinet man smider det i!
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 103 Svar: 607
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 251
Måske skulle jeg selvfølgelig købe bassen, men derimod købe et andet forstærker? det behøver ikke være sådan noget vanvittig dyrt noget 100% super effekt og sådan noget, bare hvis det er nok at trække det, hvis i forstår hvad jeg mener
Men tusind tak for svarende
Kan forstærkeren trække denne bas?