{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Vurdering af anlæg ? prissætning {{forumTopicSubject}}

Hej folkens .

Jeg ved ikke om jeg laver denne det rigtige sted, men jeg synes ikke den hørte til i marked da det ikke er en salgs annonce, men en tråd hvor jeg gerne vil have hjælp til at vurdere noget anlæg. =)

første ting er

Clarion DXZ948RMP

http://carsound.dk/produkt.asp?id=3385

i rigtig god stand og med aftageligt betjeningspanel med etui samt fjernbetjening.


anden ting er:

Rockford fosgate T8002 2kanal

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=95243&locale=en_US


http://www.db-snedkeren.dk/index1.asp?r=76 (i bunden)

Rigtig fin stand, virker perfekt, har dog lidt få ridser på toppen.

Hvis jeg skulle sælge det, hvad ville det så kunne indbringe ? det er ca. 2 år gammelt har dog ikke kasse/kvittering.

på forhånd tak




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af anlæg ? prissætning
  • #1   13. aug 2011 Max halv pris af markeds prisen i dag -

  • #2   13. aug 2011 1000-1200,- for HU og et par tusinde for forstærker...

  • #3   13. aug 2011 Ok. Tusind tak for hjælpen =)

    Delene kommer nok en af dagene og så ryger de nok til salg ..


  • #4   13. aug 2011 Teoretisk set, kan du bruge sådan et vurderingsindlæg, til nul og nix.

    Der er stort set ingen penge i brugt anlæg i dag og du kan sætte en hvilken som helst pris på det, for folk vil alligevel byde mindre.


  • #5   13. aug 2011 Bdog: Nu ligger det jo ligesom i order "vurdering" at der der er tale om en vurdering.
    Og selvfølgelig kan man bruge en sådan, for at danne sig et nogenlunde billede af det, og for at have et eller andet at gå ud fra.


  • #6   13. aug 2011 Det kan diskuteres.. Alle disse indlæg drejer sig udelukkende om at gøre opmærksom på, at folk har noget til salg.

    At du fortæller, hvad DU syntes hans ting er værd, er langt fra det samme, som at den potientielle køber syntes det samme. Så nej, en vurdering fra BG´s brugere kan ikke bruges til en disse.

    Hvilken baggrund har nogen af brugerne herinde, der ikke arbejder med anlæg til dagligt, for at vurderer andres anlæg, med hensyn til priser? INGEN!!

    Jeg ville ikke engang sætte pris på brugte ting, på trods af min egen baggrund, netop på grund af ovenstående besked.

    Det er ikke noget vi skal bruge længere tid på at diskutere, men det er min holdning til det.


  • #7   13. aug 2011 Bdog - du er godt nok fordomsfuld ... det er på ingen måder for at gøre opmærksom på noget som helst. Det er fordi jeg har gang i en byttehandel med henblik på videre salg.

    Og hvis ikke produkterne her har en nogenlunde værdi vil jeg jo ikke foretage byttet. Da det ville være dumt og tabe penge.

    så tag nu lige en slapper =)


Kommentér på:
Vurdering af anlæg ? prissætning

Annonce