{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Bytte højttalere til et komponent sæt {{forumTopicSubject}}

Hej alle, tidligere idag lavede jeg et emne omkring størrelse på dør højttalere, nu er jeg så kommet frem til at mit eksisterende komponent sæt er 6,25 i Rockford, for at det skal passe lige i øjet i min Carina E, skal jeg jo så ud og købe 6,5, nu er mit spørgsmål så bare, kan jeg skifte højttaleren ud uden andet eller anbefaler man hele kompo sættet skal skiftes??

Mvh Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte højttalere til et komponent sæt
  • #1   13. aug 2011 Et komponentsæt er lavet af dele der passer sammen rent acoustisk... Der har siddet, (i de fleste tilfælde når vi taler kvalitetsprodukter) En lydtekniker og har målt og lyttet sig frem til hvilke enheder og komponenter der passer sammen... Hvis du kun skifter din mellemtonevil du med stor sandsynlighed opleve en forværring af lyden da du nu vil køre over det gamle delefilter, og den gamle diskant... er det en bas/mellemtone der er i stykker kan man ofte få den seperat så den vil passe ind i sættet... det skal du snakke med din forhandler om... ellers er det hele sættet jeg vil anbefale man skifter...

• #2   13. aug 2011 Det var lidt det jeg frygtede, men tusind tak for svaret, så må jeg se hva jeg kan gøre smiley

• #3   13. aug 2011 Det var så lidt...

Kommentér på:
Bytte højttalere til et komponent sæt

Annonce