{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

komplet lyd til min tigra {{forumTopicSubject}}

halløj er der nogen der kender et godt sted hvor jeg kan få installerert et komplet anlæg jeg går med lidt planer om at få lavet et cool bagagerum jeg håber der er nogen der kan anbefale nogle gerne i nordjylland

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  komplet lyd til min tigra
  • #1   15. aug 2011 carsound, eller pladebixen gør vidst også noget i det:)

• #2   15. aug 2011 ok jeg prøver at tjekke det er det nogen som du har erfaring med ?

• #3   15. aug 2011 carsound laver ikke andet?:)

• #4   15. aug 2011 Hej Bettina der er mange steder der tilbyder bilstereo opbygning..
    Dog er der langt imellem at der er holdbarhed i det der bliver lavet..
    Så kig dig godt omkring før du vælger..

Jeg har set en del rundt omkring der bliver bygget og det er ikke alt der er lige godt.. efter mit hoved så skal tingene kunne holde i mange år.. Og især glasfiber har det med at krakelere hvis ikke det laves med erfaring.. Og så er det vigigt at du ikke bruger en masse penge på montage/opbygning og klasker de penge uden om nogen billige mainstream produkter. Så kunne du havde fået en bedre oplevelse ved at vælge bedre produkter .. Kan måske give mikkel p ret. knæk bræk

• #5   15. aug 2011 tak for de gode råd jeg tænkt lidt på at når jeg alligevel får klargjordt min lille tigra med fuld bodykit og lsd døre og komplet interiør hos thomas fra ekstrem carparts i esbjerg kan han ligeså godt fikse lyden jeg glæder mig til at få lagt nogle billeder herind når den er færdig men tak til alle

• #6   15. aug 2011 jo det tænker jeg har talt med thomas om det jeg skal ned til ham på fredag det bliver bare super

Kommentér på:
komplet lyd til min tigra

Annonce