{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

parrot MKI9200 / forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri

Er ved at montere anlæg. Har afmonteret de orginale højtaler. Kom til at tænke på om min parrot skal tilsluttes over iso stikket vil det komme til at virke ? Var inde og kigge på ledningsdiagram over den men kan ikke lige gennemskue hvor line ledningerne skal færes hen hvis den ikke skal kører over iso stikket. Anlæget er pioneer x1. Håber der er nogen der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parrot MKI9200 / forstærker
  • #1   18. aug 2011 Er fordi de andre højtaler kommer til at kører over forstærkeren

• #2   20. aug 2011 Du skal starte med at montere den gule mute ledning fra håndfri til din att / mute lednig på dit anlæg.. så muter den radioen.

Men dit egentlige problem er at få lyden ind over dine højtalere.. og dette tror jeg du løser nemmest ved at montere 2 små skodhøjtalere foran et sted kun til dit håndfri..

Hvis du så er en af dem der afspiller musik fra dit håndfri, så tror jeg du muligvis kan bruge de 4 ledninger på dit håndfri der hedder "+ / -"
    Jeg mener at det er nogle man kan sætte til forstærkeren.. men det er noget du selv må eksperiementere med

Kommentér på:
parrot MKI9200 / forstærker

Annonce