{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

DLS Supernatural sound A6 Forstærker protect mode {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et problem med min forstærker, jeg har haft dette anlæg i i et halvt års tid nu, med to 12" basser i et kabinet jeg selv har bygget, trukket af denne DLS A6.

Så her den anden dag, da jeg havde været oppe og tanke, og Marley havde kørt på anlægget, sådan rimelig godt oppe, uden at det var pint overhovedet, og skulle starte bilen igen kom der ligesom et højt "bump", og gik om for at kigge, og så stod begge subber trukket så langt ud, som om de stod med fuld power på. jeg skyndte mig at slukke, men det samme skete igen. de havde nok rykket sig 4 cm eller sådan noget.

Forstærkeren var pludselig blevet så varm at det faktisk næsten gjorde ondt at røre den, men det var kun på den ene halvdel af den. Og den havde fin mulighed for at få luft, og blæseren virker. Da jeg så kom hjem, og ville prøve at sætte den ene sub til, kunne jeg ikke få forstærkere ud af protect mode..

selvom den har stået flere timer, og strømmen har været af, og jeg rensede forbindelser, og startede med og uden subben til, og det ene og det andet, og kan bare ikke få gang i den.
Nu er der så slet ingen af dioderne der lyser. Det er helt sikkert at den ene sub er stået af, for den lugter langt væk af brændt elektronik, men det gør forstærkeren ikke, og der er ikke noget at se på den overhovedet, heller ikke indvendig..

Nogen ideer til hva der lige kan være sket her? Sry for lang tekst, men ville lige forklare ordentligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DLS Supernatural sound A6 Forstærker protect mode
Kommentér på:
DLS Supernatural sound A6 Forstærker protect mode

Annonce