{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Lave musik video cd {{forumTopicSubject}}

Hey.. Skal ha lavet musik video cd så mit dvd anlæg i bilen kan vise nogle musikvideoer.. Men hvordan gør jeg .. Altså man laver vel en data cd og downloader nogle musikvideoer fra youtube eller noget.

Mit anlæg kan spille mpeg 2 og mpeg 4 . Skal jeg så downloade dem som 2 eller 4 ..

En anden ting .. Sidst der blev lavet en cd så virkede kun 3 af sangene på cd'en på mit anlæg.. Men på computeren virker de fint.. Evt. Nogen som ved hva der kan være galt da alle filer er mpeg4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lave musik video cd
  • #1   4. sep 2011 har samme problem., men hos mig kan jeg ikk skifte sange, det vises som film hehe.. lort

• #2   4. sep 2011 Kommer an på, hvad du har af anlæg?

Jeg har lige lavet det på mit Alpine mediecenter.
    Somregel, skal alle videoerne konverteres om til .VOB filer, og brændes ned som en DVD-film disk, med menu osv.

Skal den på min. Men det er bare at bruge "ConvertXtoDVD". Den konverterer og brænder.

• #3   4. sep 2011 Jeg har NERO hos mig her, men problemet er, at hos mig kan jeg ikk skifte sange men hos mine ven, har han den der fra thansen anlæg og han skifter sange osv uden problem. og jeg har en kenwood og kan ikk.. hva fan..

• #4   4. sep 2011 Lav dem om til .avi eller .divx, så fylder de ikke meget og kvaliteten er fin til bil. Har gjort det de sidste par år, og det spiller max, har aldrig haft problemer med det.

• #5   5. sep 2011 Claus hvilket anlæg har du i bilen..

Og hvordan brænder man dem ned .. Mp3 cd eller ?

Kommentér på:
Lave musik video cd

Annonce