{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Bil, kraftig anlæg/hverdagsbil {{forumTopicSubject}}

Dav BG

Jeg skal når jeg har solgt min bil og skrottet den anden have fat i en ny bil.

Havde enlig en bmw e36 i tankerne, men hvis jeg samtidig vil have en bil med sindsyg tryk i, så er det vel mere eller mindre umuligt i den, da der ikke er direkte åbent til bagagerummet.

Hvilken bil kan i anbefale? Det skal ikke være en fransk skrammel kasse. Det er prøvet, det var sjovt men det var det.

Budget hedder MAX. 60.000 til bilen, men i skal tænke ud fra det krav at der skal meget kraftig anlæg som kan brage igennem.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil, kraftig anlæg/hverdagsbil
  • #1   8. sep 2011 Evt en stor 4x4 med 3 sæder foran, eller bare med stort bagagerum så der er plads til at bygge.

• #2   8. sep 2011 det er nemt nok at få tryk ind i en sedan dog kræver det at du skære lidt i den.
    men har selv en patrol den er rimelig at bygge tryk i.
    har evt en hyundai galloper fra 99 til salg hvis vi taler 4x4 til at bygge i.

• #3   8. sep 2011 Det er bare at bygge det rigtige kabinet, så kan der sagtens komme masser af tryk i en sedan.

• #4   8. sep 2011 Kunne bestemt ikke klage over det i min Celica. Det er så en Coupe. Så det er lidt nok andet jo

• #5   8. sep 2011 Den e36 jeg har kig på er også en coupe, men det ændre vel ikk på at at bagagerummet er for sig selv.

• #6   8. sep 2011 med 4x4 mener jeg ikk 4hjulstræk er nødvendigt men at den har pladsen indvendig, ligesom en Q7 eller Rav4

• #7   8. sep 2011 Nej det er det selvfølelig ikke. Men tro mig, der manglede ikke tryk/bass eller lign. I den. Men havde også lidt i golfen, det kunne nu også spille ret højt.

• #8   8. sep 2011 michael J

Ellers tak, det er da godt nok en grim bil efter min mening, men sikker praktisk.

• #9   8. sep 2011 Søren S

Det jeg gerne vil med det er at der kommer så meget tryk på så det nærmest kan blæse ruderne ud på bilen. Det skal virkelig være overdrevet i kabinen, så nytter det jo ikke noget at det ligger i et lukket bagagerum
    smiley

• #10   8. sep 2011 På Celica´en havde jeg ikke nogen hatte hylde i. Og mine ruder specielt bagruden, føltes som om den hoppede ud.

• #11   8. sep 2011 HUSK at du ikke må bygge fastmonteret anlæg bag i en gulplade

Bedste bil til at bygge anlæg i er en gammel volvo ala 242 244 o.l.

God plads nemt at trække kabler også er der ikke en masse blik og plastik til at skramle og lave underlige lyde

Og smider man så lidt tryk på motoren så har man også en ganske underholdende bil

• #12   8. sep 2011 køb en stc. så har du ihvertfald rimelig mulighed for at få trykket frem i kabinen

• #14   8. sep 2011 Høivang .

Du læser jo ikke hvad jeg skriver, det jo ikk fordi jeg ikk kan høre det? Det er fordi man skal kunne MÆRKE det. Ikke bare lidt, men voldsomt. Det må gerne være så det er ubehageligt.

• #15   8. sep 2011 Rasmus P

Hvis du bare skal være modsat, så gør det et andet sted.

Hvorfor hænger hverdags bil med kæmpe anlæg ikke sammen? Og det jeg søger er så en e36 hvis det er muligt. Hvis ikke, så en større vogn med plads til anlæg.

Kæmpe firhjulstræk digter du selv, stor bil er kun i tilfælde af det ikke kan være en e36, men hvorfor skulle en stor bil ikke kunne bruges i hverdagen?

Hvor står jeg skal køre stærkt og køre offroad? Du digter dit lort selv, og det er set i flere og flere indlæg efterhånden.

Hvis du kan være seriøs og har tænkt dig at hjælpe, fair nok, så skal du takkes for det, men det andet pis kan du lukke ud et andet sted. På forhånd tak.

• #16   8. sep 2011 Du får ikk mere opmærksomhed herfra prinsesse, men tak for at du ødelægger endnu et indlæg med dit lort.

• #17   8. sep 2011 Er der nogle der har nogen seriøse bud, uden at skulle diskutere præcis hvad de forskellige ord betyder?

Er det muligt at få kæmpe tryk i en e36, eller skal man op i en bilder har mere plads bag i?

• #19   8. sep 2011 Høivang .

Det er jo hvad man er til. Jo kan sagtens mærke 1 enkelt lille sub der pumper lidt, men det er bare ikke nok, og det er to færdigsamlede rainbow subs heller ikke.

Det må gerne være mere ekstremt uden at skulle være kæmpe subs til for mange penge. Det kan lade sig gøre, og det er det jeg søger løsningen på.

F.eks. syntes jeg da også det er komplet åndssvagt med alle de penge du har brugt på den motor.. Men igen, det er en smagssag.

• #21   8. sep 2011 knoldsparkerne har deres pt cruiser til salg. anlæg for 125k. mener de forlanger 100k for bil med anlæg

• #22   8. sep 2011 N B G L:
    Hvis du køber noget ordentligt anlæg skal det nok spille. Og det hjælper meget med at kabinen osv er rigtig bygget.
    Med mindre du vil have det så kraftigt at dine ruder flækker??

Ja bagsæderne osv æder en del, men synes sku ikk det er så slemt. Desuden så er det jo forkert at have så meget bas men det må du om smiley

• #23   8. sep 2011 nu hvor jeg læste lidt mere igennem og så hvad du har skrevet til folk så tror jeg ikke helt det du søger er muligt.

Altså du vil jo få meget mere ud af at en bas er i en tom kabine istedet for i en sedan. der er større arbejde i at få samme mængde tryk.

Men det er ikke umuligt. Og nej det vil ikk koste en milliard smiley

Tror bare du skal skifte til noget earthquake eller noget andet som er bygget til tryk og intet andet. Og så smide en fucking power monoblock på. En af de store. Burde klare det smiley Men de bagklap flyver nok af hahaha

Kommentér på:
Bil, kraftig anlæg/hverdagsbil

Annonce