{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor finder jeg en forhandler der forhandler focal
  • #1   9. nov 2011 Finder du ikke i DK..

• #2   9. nov 2011 Kan se du er fra sønderjylland. Kan være der er en butik lige over grænsen. Kender desværre ikke så meget til butikkerne dernede . Men var da inde i en butik dernede engang med meget anlæg smiley

• #3   9. nov 2011 Okay, jeg må over grænsen og se engang så smiley du er sikker på der ingen forhandler er i dk god?

• #4   9. nov 2011 God=bdog

• #5   9. nov 2011 CARFI DANMARK
    Jyllingevej 54
    2720 VANLOSE
    45 70 222 356
    lasse@carfi-danmark.dk
    www.carfi-danmark.dk

Dette er hvad focal selv skriver

• #6   9. nov 2011 Jeg kan ikke åbne den side, har prøvet før..

• #7   9. nov 2011 carfi.dk , men kan ikke se noget focal derinde

• #8   9. nov 2011 Han er stoppet som importør og ingen andre har overtaget det, grundet Focals ublu krav, omkring førstegangs ordre.

• #9   9. nov 2011 BD
    Pudsigt at finde dig et fora, der har med et mærke at gøre, der berører lydkvalitet ;o)

• #10   9. nov 2011 Skulle det opfattes som et forsøg, på at komme med en nedladende kommentar?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #11   9. nov 2011 Tænkte præcis det samme....

Det var da nogle fine biler du havde på messen...

• #12   9. nov 2011 Lækre ting du har på tilbud bdog. Kan godt være jeg lige ringer og bestiller lidt inden så længe.

• #13   9. nov 2011 BD
    Nedladende er det dog ikke, nok mere set i relief til det du selv forhandler på din side, som jeg ingenlunde kan sætte i den kategori, udover lige GZ og Rainbow.

• #14   9. nov 2011 Hvad har det med sagen at gøre?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#15   9. nov 2011 Det hænger ikke sammen med at han oplyser at der ingen dansk importør er, af Focal???

Vågn lige op???

• #16   9. nov 2011 Dalle.
    Nu var det ikke dit "nummer" jeg kaldte ;o)

• #17   9. nov 2011 Hvorfor ikke skrive til ham i en PM. Fremfor et emne som intet har med det at gøre?

• #18   9. nov 2011 BDOG er en forhandler. Alle forhandler har discount mærker. Men anyways tror ikke man kan finde focal i Dk

• #19   9. nov 2011 Tilbage til emnet.
    Du finder ikke Focal i DK, deres "regler" for at blive forhandler af Focal, gjorde, at det stille blev udfaset her i landet, tidligere var der ellers Au2stereo.dk der forhandlede Focal.

Det nærmeste du kommer Focal idag, er hos HIFI-freaks, der idag forhandler JMLab (Indmad/enheder er Focal), du kan evt prøve at tage kontakt til dem, og høre dem ad, om du kan skaffe noget specifikt hjem.
    Adspurgte selv i sin tid på en 136W bas/mellemtone, hvilket han i sin tid godt kunne skaffe, dog er det nogle år siden.

• #20   9. nov 2011 send en mail til speedshoppen.dk de kan skaffe det men det er med lang leveringstid

• #21   9. nov 2011 Du er da dummere end b'ølgepap.. Latterligt at sidde i et forum, omhandlende noget helt andet og nedgøre mig, grundet produkter der måske ikke falder i din smag. Men flot at du kunne fortælle det samme, som jeg allerede har sagt.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#22   9. nov 2011 Nogle mennesker at bare brug for at bekræfte sig selv Brian....

• #23   9. nov 2011 Ja, åbenbart.. Men havde fjolset nu været NÆR så skarpsindig, som han selv prøver at gøre sig til, ville han se, at GZ er det eneste der er lagerførende i butikken.. Hvilket jo sjovt nok er et af de mærker han mener er gode.. Og hvilket så gør hans kommentar fløjtende ligegyldigt.

Men nok om det,. Trådstarter er svaret og resten hører ikke til her.

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

#24   9. nov 2011 Fuldstændig rigtigt....

Det var fedt at se Verner stadig kun ville bygge i træ... smiley

• #25   9. nov 2011 BD
    At du føler, at jeg nedgører dig, pga dine produkter, det må du selv ligge og rode med.

Du er sikkert udemærket fagligt, dit udvalg af produkter sig mig dog for lidt, det er et faktum, og ikke et hetz mod dig som person.

Jeg har dog fulgt med i tidligere fora emner, hvor du dog også havde en tendens til at højne dine egne produkter, når der blev debatteret god lyd i bilen, eksempelvis Audio System, var et mærke du pointerede et par gange.

Hvorfor du formoder, at det jeg skrev tidligere, ang. Focals "regler", havde noget med det du tidligere nævnte omkring førstegangordre, begriber jeg dog ikke, men kan dertil understrege, at det INTET havde med det at gøre, der var flere ting indover. (Hvilket du jo såvel burde vide, nu du fremstiller dig selv som bedrevidende end jeg).

Men måske du også vidste, at vores JMLab forhandler, også kunne (kan) skaffe Focal enheder ??

• #26   9. nov 2011 BD
    Hvad angår GZ, så ved du såvel som jeg, at deres NW12, i sin tid blev bevist, af en faglig kompetent person, indenfor SQ, at de rent faktisk kan spille lækkert, når bare man tager sig sammen, og sørger for de optimale forhold.

• #27   9. nov 2011 Bluez.. At du ved, hvem der kan skaffe et bestemt mærke, gør dig ikke mere klog i mine øjne.. Du er stadig bare en skide amatør og vil altid være det. Næsten ærgeligt, at man ikke har gemt beskeder fra dengang, hvor alle amøberne der tror de er så store, sad og bad mig om hjælp.

Hvis jeg ikke skal opfatte din besked som nedladende, så omformuler dig for fremtiden af, så man er fri for at høre dit pis, når du prøver at trække i land.

Derudover, så har jeg ikke forhandlet Audiosystem i snart 9 måneder og ENDNU længere siden, jeg overhovedet har så meget som nævnt, et af egne produkter, men kan ikke rigtigt se hvad det har med emnet at gære, da Audiosystem ÉR et lydmæssigt godt mærke, om jeg forhandler det eller ej.

Så hvis du er færdig med at lukke lort ud, så burde vi være færdige her i emnet nu.

Thomas. Ja, det er fint træarbejde han laver, men glasfiber er nu hurtigere og letter at arbejde i.

• #28   9. nov 2011 Og??

Emnet omhandler en brugers spørgsmål, omkring en Focal forhandler, ikke om hvem der ved hvad om GZ, andre mærker, eller din personlige holdning til andre forhandlere eller brugere.

• #29   9. nov 2011 BD
    Du bragte det selv på banen i dit tidligere indlæg, deraf er jeg i min gode ret til at "forsvare", hvorfor jeg ser GZ som et godt mærke (når nu du ikke selv kan se det).

Kan sikkert godt være jeg er en skide (for at bruge dit eget flotte udtryk) amatør, men hellere det, end en dårlig professionel.

Det gør mig ikke mere klog, men i forhold til dig, så er jeg åbenbart bedrevidende, for hvad det angår, et faktum du vil modargumentere ??

Den eneste her der lukker lort ud, er øjensynligt dig selv, idet du nu ikke formår at formulere dig, uden at gøre brug af div. odiøse udtryk, flot.

• #30   10. nov 2011 IGEN viser du bare, at du åbenbart ikke har den fjerneste idé, om hvad du snakker om..

Samtlige af mine biler, er GZ biler.. Jeg har lige haft en stor GZ stand til Custom Show i Bella, Min butik er udelukkende lagerførende i GZ og jeg skal promovere GZ til Beeb messen i weekenden i Bella.. Så MON IKKE jeg syntes GZ er et udemærket produkt, uden at du behøver fortælle mig det?

Du nedgjorde mine produkter, men fortalte at GZ var et af de eneste du syntes var gode. JEg fortæller at GZ er det eneste jeg lagerfører. Hvordan du får det til at blive til, at jeg IKKE kan lide GZ, det må guderne sku vide.

• #31   10. nov 2011 Odiøse udtryk? Hvis jeg nu syntes du er et fjols, er der vel ingen grund til at jeg sidder og pakker det ind, for derefter at trække det tilbage, fordi jeg ikke tør stå ved mine udtalelser. Det ser man sku nok af herinde.

• #32   10. nov 2011 Er ude af dette emne nu.

• #33   10. nov 2011 BD
    Hvad angår GZ, så er det min misforståelse, så hvad netop dét angår, tager jeg selvfølgelig det skrevne fra min side, til mig igen.

Men finder det pudsigt, at det eneste du svarer igen på, er GZ, set i lys af, hvad jeg ellers har kommenteret på, hvad angår netop dig.

For hvad angår dine odiøse udtryk, så er det dig åbenbart et ukendt område, ikke at tale som en eller anden knægt der lige er kommet i teenagealderen, når du vil ytre din mening omkring mig som person/bruger.

Men du gør dig flot i dit primitive ordforråd, skide amatør, der kan lukke lort ud, som en af de største amøber herinde. (Se længere oppe, og måske du vil kunne genkende udtrykkene, og evt dér finde pointen).

• #36   10. nov 2011 hmm mener da Dansk Audio Teknink sælger focal. og kan skaffe det hjem...

Kommentér på:
Hvor finder jeg en forhandler der forhandler focal

Annonce