{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

alexander h
alexander h
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

fedt anlæg max 10000kr {{forumTopicSubject}}

godaften der inde, håber i kan hjælpe mig lidt. har lige netop erhvervet mig en ny bil, så nu mangler der bare et fedt anlæg. er ikke den store ekspert på dette område så håber i har nogle gode forslag.
på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fedt anlæg max 10000kr
  • #1   22. nov 2011 carsound.dk

• alexander h
    alexander h Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #3   22. nov 2011 havde tænkt lidt på en opsætning der lød nogenlunde sådan her:
    højtalere: 4x pioneer Pioneer TS-A2013i - 8" 500W http://www.autobixen.dk/shop/pioneer-ts-a2013i-8-46306p.html
    forstærker der til: Hifonics TXi-6400 4 Kanals http://www.autobixen.dk/shop/hifonics-txi-6400-4-37873p.html
    subwoofer: Pioneer TS-W3002D4
    http://www.autobixen.dk/shop/pioneer-ts-w3002d4-subwoofer-45776p.html
    til at trække subben: JBL GTO14001
    http://www.autobixen.dk/shop/jbl-gto14001-1-51491p.html

og så selvfølgelig diverse ledninger og sikringer, men hvordan syntes i det lyder?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #4   22. nov 2011 Tag dog rundt og hør lidt forskelligt hos nogle forhandlere, så finde du nok et set up der passer dig.... Og med et budget på 10k får du sikkert et ganske udmærket anlæg...

• #5   22. nov 2011 Nej det kan sagtens lade sig gøre at finde noget ganske fornuftigt til 10.000.

Men som de andre også siger, kan det klart anbefales at finde noget brugt kvalitetsgrej smiley
    Men det bedste du næsten kan gøre er at høre dine kammeraters anlæg, eller tage til træf og høre andre folks, og blive enig med dig selv om hvad du bedst kan lide...
    Det med at tage ud og høre det i en butik dur heller ikke rigtig, da man ik kan få den rigtige oplevelse af udstyret, når det sidder i et podie...

• #6   22. nov 2011 Hvis det er noget så sætter jeg nedenstående til salg inden for 1-2 dage! smiley

Der er for ca 27.000 kr inkl kabler!!!

1 stk. Audio System Forstærker - F2-600, 2 kanal, KR. 1.100,-
    1 stk. Audio System Forstærker - F4-500, 4 kanal, KR. 1.100,-
    1 stk. Audio System Forstærker - F4-380, 4 kanal, KR. 800,-
    2 sæt. Audio System 6,5" combo sæt, KR. 600,- pr. sæt
    1 sæt. Audio System 4,0" combo sæt, KR. 400,-
    2 stk. Audio System Subwoffers 10", KR. 600,- pr stk.
    2 stk. Earthquake 4500watt Condensator, 2,5 farad, KR. 400 kr. pr stk
    Diverse strømledinger (50 & 25 kvt) / Sikringsboks / Fordelerbokse, KR. 500,-
    Diverse højtalere kabler, KR. 100,-

Det hele kan fåes for 7.000 kr også har du 3.000 kr tilbage til at finde en fed headunit / phonokabler

• #7   22. nov 2011 Hey Mikkel P. Ja det er meget billigt, vil også bare af med det da der bliver lavet en ny aftale med en sponser til den næste bil. Ang salg i forum, så synes jeg personligt at der er forskel på at oprette et salgs emne og som her hvor jeg bare informere i en eksisterende tråd hvor en bruger netop efterspørger om en vare.

• #8   22. nov 2011 Og nej det hjælper ikke de steder hvor det er sælgere og ikke rådgivere der står bag disken smiley

Tag ind de steder hvor montørene også sælger, det er noget mere troværdigt, men der vil jo altid blive "solgt" uanset hvilken biks du går til...

• #9   22. nov 2011 må sige du skal tage til carsound i roskilde.
    rasmus der fra ser på dine behov frem for størst ervance.
    hvilken bil taler vi om.
    personligt havde jeg valgt dynaudio eller JL der inde fra. men du må ud og lytte.

gode råd.
    vælg en Head unit (radio) med håndfri telefoni (ikke alle HU´s er lige gode med deres BT tilslutning så prøv at tilslutte osv inden køb)
    USB på bagsiden. har nu undværet der i 1 uge og savner det sygt meget.
    3 linieudgage. altid bedst med front. rear og sub phono udgange.
    og så de ting du selv ønsker

• #10   22. nov 2011 kender rasmus rigtig godt. og han er ikke den slags sælgere. jo han forslå faktisk den nyeste mds DC mener jeg den hedder. men der er forståeligt da den nye serie faktisk spiller ret godt... men ellers så er MDS ikke noget han gider så meget... og han forslå sjældet mds´en som det første... syntes nu heller ikke deres Renegade er så dårlige igen. det er ikke verdensklasse men til prisen spiller der super godt. så syntes nu ikke det slemt. men vile ikke bruge andre carsounds end den i roskilde.

at du ikke kan lide lyden i MDS er jo en smagssag. syntes der er en del af dem der lyder skidt men nogle enkelte modeller har i mine øre lydt ret godt..

• #11   23. nov 2011 ketil l S

Lyden i MDS er iikke en smagssag... MDS kan ikke spille rent... Desværre... for de har haft fede produkter... jeg venter stadig spændt på at de tager sig sammen og får lavet noget godt... jeg tror bare aldrig det sker da folk som dig stadig anbefaler det ragelse... Og folk der er dumme nok køber det...

• #12   23. nov 2011 ketil l S

Hvis du synes Renegade er fint til prisen så stop med at skrive nu... fordi så har du slet ikke ørene til at give råd... Og nej det er ikke fordi det er billigt... det er fordi det er dårligt... GZ laver højttalere i samme prisklasse og de er faktisk fine til prisen... det er Hertz Dieci også f.eks. Eller Monacors billige enheder... Hvad man har lavet galt me renegade skal jeg ikke kunne svare på men de kan bare ikke spille bare nogenlunde hæderligt... Og det er sgu sørgeligt... Selv Boxter som DAH Sælger lyder bedre...

• #13   23. nov 2011 alexander H

Tag en snak med Klaus Gejl... For det han lige har vist han vil sælge er mere end pengene værd...

Og ellers så tag ud til diverse forhandlere... Og ignorer deres vrøvl... Bed om at få lov at lytte til forskellige ting... Vær ærlig og sig du vil have det DU kan lide...

Her er en lille guide til at genkende en sælger frem for en der ved noget om tingene:
    1: Er han interesseret i at sælge det billigste han har på lager, så er han sælger... (4 sæt billige højtalere tjener han mere på end 1 sæt dyre... Og billigt lort er nemmere at sælge)
    2: Kan han fortælle om mærkerne ud over det der står i kataloget er han ikke bare sælger... (Det er tegn på stor interesse at sætte sig ind i tingene)
    3: Hvis han argumenterer for hvorfor du bør vælge en bedre enhed helt frem til du har betalt for tingene viser det interesse for det han sælger...
    4: Hvis du fortæller du vil have så lækker lyd som muligt og han anbefaler baghøjttalere, så bare ignorer idioten... Så er han nemlig sælger uden nogen viden om lyd...

• #14   23. nov 2011 Cody: Det er desværre solgt nu! Det blev solgt for 7000 kr til den første person som så jeg pillede det ud af Getzen.

• #15   23. nov 2011 Det var sgu hurtigt... du skrev i går... smiley Jamen tillykke med salget så... smiley

Kommentér på:
fedt anlæg max 10000kr

Annonce