{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Brian M
Brian M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Chevy CRUZE Radiomodtagelse og Bluetooth {{forumTopicSubject}}

Har sådan en Cruze med navi og bluetooth, for det første så syntes jeg FM modtagelsen er dårlig, selv P3 som de fleste radioer jo næsten kan tage ude antenne, går ikke rent ind.....og sådan en kanal som Radio Soft, er ikke alle steder på Sjælland.

Så er der jo indbygget bluetooth, dvs det er sådan set indbygget i den der eftermonteret navi som de smider i bilen før levering.....for det første "åbner" den for den håndfri funktion når der kommer en SMS ... ret træls at musikken bliver afbrudt konstant hvis man lige har en lille SMS snak med hende den langhåret der hjemme, og så har jeg oplevet at taler jeg via den håndfrie så bliver forbindelsen afbrudt...og sidste men ikke mindst...lydkvaliteten er mildest talt imponerende dårlig, det skratter rimelig meget når samtalen køre over bilens højttalere ( og nej de er ikke brændt af )

Så spørgsmålet er ...er der nogen af jer andre Cruze ejere der har oplevet noget tilsvarende ???..

Håber lige nogen gider svare, inden jeg går i kødet på Chervrolet Danmark/forhandleren...... ( som jo sikkert vil påstå at sådan er det bare ) ..........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevy CRUZE Radiomodtagelse og Bluetooth
  • #1   19. dec 2011 Det Er det værste Kina lort de anlæg der .. Og alle klager over dem , specielt pga mikrofon er indbygget i skærm display men self det er vel ok når alternativet er ingenting men det er tydeligt i grafik m.m at det er noget billig skrammel og masser af støj på linierne osv. Opel har samme Anlæg og problemer smiley

• #2   19. dec 2011 Men der er en grund til de koster 1700 kr fra Kina alibaba.com og eBay ca 3500 kr

• #3   19. dec 2011 Og kan du ikke kalde din bil det den hedder, og ikke Chevy, for det bliver aldrig en Chevy eller Chevrolet, for den sags skyld. Dawoooeeee crap.

• #4   19. dec 2011 Nappa du aner da ikke hvad du snakker om daewoo ? Det er en Opel ... Daewoo er sku noget andet det er mange år siden de voksede væk fra det

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    sep 2010

#5   29. dec 2011 Nappa> Kalder min bil det der passer mig....at det åbentbart pisser dig af, er jo kun en ekstra bonus.

• Brian M
    Brian M Tilmeldt:
    sep 2010

#6   29. dec 2011 B4NDIT> ...Du har kun delvis ret i det du siger....det forholder sig sådan at man i dag, når man montere navi i en Cruze, KUN sætter en skærm i, hvor man tidligere også udskiftet selve radioen. ( om den org radio så er fra KINA, skal jeg lade være usagt *g* )

Kommentér på:
Chevy CRUZE Radiomodtagelse og Bluetooth

Annonce