Chevy CRUZE Radiomodtagelse og Bluetooth {{forumTopicSubject}}
Har sådan en Cruze med navi og bluetooth, for det første så syntes jeg FM modtagelsen er dårlig, selv P3 som de fleste radioer jo næsten kan tage ude antenne, går ikke rent ind.....og sådan en kanal som Radio Soft, er ikke alle steder på Sjælland.
Så er der jo indbygget bluetooth, dvs det er sådan set indbygget i den der eftermonteret navi som de smider i bilen før levering.....for det første "åbner" den for den håndfri funktion når der kommer en SMS ... ret træls at musikken bliver afbrudt konstant hvis man lige har en lille SMS snak med hende den langhåret der hjemme, og så har jeg oplevet at taler jeg via den håndfrie så bliver forbindelsen afbrudt...og sidste men ikke mindst...lydkvaliteten er mildest talt imponerende dårlig, det skratter rimelig meget når samtalen køre over bilens højttalere ( og nej de er ikke brændt af )
Så spørgsmålet er ...er der nogen af jer andre Cruze ejere der har oplevet noget tilsvarende ???..
Håber lige nogen gider svare, inden jeg går i kødet på Chervrolet Danmark/forhandleren...... ( som jo sikkert vil påstå at sådan er det bare ) ..........
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
okt 2007
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 402
okt 2007
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5