{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Original HU + Audison SLI-4 {{forumTopicSubject}}

Hey gutter.

Jeg har lige et spørgsmål.
Jeg overvejer og få en SLI 4 high-level converter i bilen, da jeg har hørt den sku være ganske fin, og der fåes ikke nogen radio adaptore til en ny fiesta, der er pænere og kigge på end den originale radio (som i forvejen ikke er så køn)

Jeg vil gerne have sat en sub til + 4 højtalere(dørene)

Men hvilken måde er smartest og gøre det på?

Er det at lave en y splitter til den 4 kanals og så får subben sin egen kanal? eller er det og købe en 2 kanals og så køre 2 sæt højtalere på den, og så bassen på monoblokken?

Håber i forstår, og kan svare på mit spørgsmål. Og selvfølgelig om det virker ordentligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Original HU + Audison SLI-4
  • #1   13. jan 2012 har faktisk brugt den samme. Hvis man skal have sådan en converter er audison sku den eneste rigtige vej at gå! har kun haft problemer med alt andet..

Havde det kørende sådan i min bil

Kabinen sidder på standart iso kabler og brugte min audison converter til min 4 kanals i bagagerummet som trak en hattehylde med 6x9ere og 2 subs

front og subs kørte på samme kanal, mens rear og hattehylde kørte på samme..

Du kan ikk rigtig gøre det så meget bedre. Altså din originale HU har ikke flere linjer så du kan ikke decideret indstille sub osv med mindre du tager den manuelt...

Men det er en super lækker måde at kunne få en smule anlæg i bilen på smiley

• #2   13. jan 2012 Altså jeg ville personligt kører sub og baghøjtalere sammen, da det ellers giver et underligt lydbilled når du fader frem eller tilbage umiddelbart smiley

Men der er nok mange der vil sætte sub på sammen med fronten...

• #3   13. jan 2012 Jeg havde forestillet mig at sætte front og bag på en 2 kanals der skal trække dem, og så fik subben sin egen indgang. Og så stiller jeg manuelt på forstærkeren

Kommentér på:
Original HU + Audison SLI-4

Annonce