{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Placering af sub i sedan {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lavet 2 ny baskasser til mine hifonics 12" spl. Så de peger mod bagklappen og porten op mod hattehylden. Der har jeg os et hul skåret i ca 20x 20 cm.. Men det spiller sku ik som de skal. Men har os org baskasser som er lavet kun til de enheder da spiller de som de skal. tryk og det hele. portene peger ud i siden på de kasser. Kavet ny kasser fordi de org ik ku rigtig vær i baggegerummet. Hva har i erfaringer med...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Placering af sub i sedan
  • #1   23. jan 2012 Altså hvis de spiller godt i de originale kasser, men ikke gør i din kasse, er det nok ik så meget placeringen, som den måde du har bygget kassen på...

Du kan jo ik bare bygge en tilfældig kasse, litermål, samt størrelse og længde på porten skal jo være korrekt, og så er det også altid en god idé med noget isolering i kassen...

• #2   23. jan 2012 Jeg har erfaringer med at baskassen skal holde de mål som subben er designet til... Så det er en om'er! Enten bruger du de gamle baskasser, eller også bygger du nogle nye med samme mål som de originale...

• #3   23. jan 2012 Kasserne er bygget efter de mål de skal ha. Men de org kasser var sådan at enhedrene peger mod siden og portene mod klappen.

• #4   23. jan 2012 Hvis hifonics mener at deres bas skal spille mod siden, så ville jeg da mene at man skulle lade dem gøre det... Hvorfor vil du ikke have spiller den vej? Jeg ved godt at man ikke normalt vender dem den vej, men de må have en grund til at de har bygget baskassen på den måde i tidernes morgen..

• #5   23. jan 2012 Det er fordi at kasserne ik kan komme helt ind mod bagsæderne. for smalt fra den ene til anden hjulkasse. så kasserne er lige ved bagklappen og så er der ca 40-50 cm in mod bagsædet. derfor lavede jeg 2 ny kasser.,
    Anden ting, linie udgang som kommer ind i mono block fra anlægget, man plejer at ku høre forskel hvis man tag den ent eller det andet phonostik ud for at se om begge udgange dur, ik os...
    hvis man så kan kun høre at den ene siger en del når man sætter den til og den anden kan man ik høre forskel hvis man tag eller sætte den ind, men den virker os den anden, er bare ´lidt lavere.

• #6   23. jan 2012 Den med linie udgang kan jeg desværre ik svare dig på... Men ang bassen, så er du nok nødt til at bygge ny kasse igen hvis du vil have den helt ind til bagsædet... Det er jo tydeligvis den hjemmebyggede kasse's skyld at det ikke lyder ordentlig... Nu er jeg ikke ekspert på området, men du kan evt også prøve at kontakte hifonics og lige høre om der er nogen speciel grund til at de spiller ud mod siden, eller om det bare er for syns skyld... Så er du ihvertfald på den sikre side smiley

• #7   23. jan 2012 Okey, har ringet til dem idag, men ham der kender til det kommer først imorgen, så snakker jeg lige med ham.
    Ku godt tænke mig angående linie udgang der. om det er fint eller ej.

Kommentér på:
Placering af sub i sedan

Annonce