{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.576 visninger | Oprettet:

16V antenne {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Har lige sat en 16V antennepisk på min kones Audi Avant. Den gamle var rådnet og faldet af. jeg synes ikke den nye antenne har nogen effekt.

Hvad betyder 16V - de kunne ikke svare i butikken - de mente sagtens jeg bare kunne skrue den på den gamle antenne-sokkel. men det dur sku ikke - det skratter og den kan ikke finde kanaler.

kan man ikke bruge sådan en 16V antenne-pisk på en almindelig antenne-sokkel?

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  16V antenne
  • #1   26. jan 2012 Der er sjældent godt signal i de små billige antenner til eftermontering. Find en ordenlig, med indbygget forstærker, de koster, men er også derefter. Jeg er ret sikker på at 16v, kommer af at Golf 2 GTI 16V, var en af de første biler til at køre med den fra fabrikken.

• #2   26. jan 2012 Anders N, det er korrekt, populært kaldet 16V antenne, men hedder bare tagantenne og der menes selvf bagerst på taget.

• #3   26. jan 2012 Det er som de andre siger, et spørgsmål om at den har været for billig, og når den er kortere er der jo selvfølgelig dårligere signal og derfor vil man tit bruge antenneforstærker, efter montage af sådan en antenne...

• #4   26. jan 2012 Audien havde én magen til "næsten" monteret fra fabrikken. Altså samme type og samme længde.. Men måske den bare er for dårlig. Når jeg holder i enden af den, så kroppen fungerer som antenne - så er der fuld tryk på og perfekt signal. Tror i altså, at man kan købe en bedre antenne end den billige 99 kroners én jeg købte i Thansen? Jeg ville gerne undgå at skifte selve soklen osv. da den jo sikkert ikke fejler noget - og den virkede med den originale antenne..

• #5   26. jan 2012 Ja du skal nok ha fat i en bedre antenne eller også sætte en antennefostærker på, selvom det ik er 100 problemet bliver løst af det...

Kommentér på:
16V antenne

Annonce