{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

bud på en lille forstærker..?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en forstærker til min hattehylde men ved ikke rigtig hvad jeg skal gå efter da jeg ikke er så meget inde i billige men okay 2 kanals..

Mit eneste krav er stort set at den skal være så lille så muligt.. Gerne kunne side på undersiden af en hattehylde..
Og selvfølgelig billig..

Har kigget lidt på en 2 kanals hertz, men ved ikke om den er lille nok og om 500kr for sådan en brugt er for meget eller lidt?

nogle bud til hvad man kunne smide i?

skal trække 2 6x9ere, så den skal heller ikke være alt for svag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bud på en lille forstærker..??
  • #1   2. feb 2012 Skal du have 6*9'ere i hattehylden?, for så er ingen lyd, et væsentligt bedre alternativ.

  • #2   2. feb 2012 Anders N:
    Nu er jeg ikke interesseret i at skulle hører meninger om dette.
    Det er et gammelt projekt og er droppet.. min hattehylde skal bare bruges til de dage hvor man vil blæse hjernen ud.. Ellers normalt skal den være inaktiv..

    Netop derfor jeg søger en forstærker kun tildelt til den..

    JEG BLIR SÅ TRÆT -.-


  • #3   2. feb 2012 Et godt bud en er DLS CA22, det er en super fin lille forstærker og den er på tilbud til 899,- ved www.lfaudio.dk smiley

  • #4   2. feb 2012 Du skriver at du søger en okay 2 kanals forstærker, jeg fik ud fra at det betød ok lyd. Men det er jo så ikke tilfældet, så det må du meget undskylde. Iøvrigt ville det være langt mere optimalt at blæse hjerne ud forfra, med en subwoofter bagi.

  • #5   2. feb 2012 har en Genesis liggende som jeg ikke bruger.. men desvære nok for dyr til dit behov... men den er meget meget lille slå den evt op på Carsound.dk det er en Genesis profile two.
    venter stadig på en anledning til at bruge den... dens opgivelser er ikke særlig store en den er ligesom audison super reel og mere kraftfuld end hvad de skriver om den. + det er en high end...

    anders n
    jeg kan personligt godt lide lyden af et godt stereo billede men i min bil har jeg da også i bagdørende. og ville også få frem over. syntes det helt fint med enheder helevejen rundt.. holder fokus på at fronten skal havde mest kontrol og det er der de for en forstærker først men ser ikke noget forkert i baghøjtalere...


  • #6   2. feb 2012 Tjah det er jo en samgs sag om man foretrækker lidt lyd bagfra smiley

    Jeg synes personligt det er pisse irriterende, når man drejer hovedet i bilen og så kun ha bass i det ene øre, derfor har jeg lyd bagi, samt at jeg da også til tider har folk bagi, der gerne vil høre lidt musik...


  • #7   2. feb 2012 - PSA Project -:
    Tjekker den lige ud smiley

    Anders N:
    Altså sagde okay, fordi jeg ikke vil have skrammel.. Har haft en fusion 2 kanals og den lavede ikk andet end at blive overophedet.. orker ikk sådan noget shit smiley derfor jeg kiggede efter en hertz, dog er den smådyr hvis man ikk kan skaffe den brugt.. Så tænkte, "hey, spørger lige folk på bg"..

    Har resten.. Det er bare lige til det lille ekstra.. Især for tiden hvor jeg er igang med at bygge bilen om.. Så kunne det være rart stadig at kunne spille lidt højt..

    Men senere hen bliver den bare brugt til pynt smiley


  • #8   2. feb 2012 Ketil S: Der er ikke nødvendigvis noget i vejen for at have et komponentsæt i bag, det kan sagtens give god lyd (hvis man vil have lyd bagfra), men at have højtalere som spiller lige op i loftet eller bagruden, det giver i mine øjne ingen mening

  • #9   2. feb 2012 Altså jeg bruger baghøjtalerne til at give en smule baggrundsstøj, og der fungere det fint at de sidder i hattehylden, dem der sidder i bagdøren, vil man jo sjældent ku hører foran, da sæderne vil skærme af for dem.

    Men at lyden skal være fokuseret på fronten er vi enige om smiley


  • #10   2. feb 2012 hvis de placeret rigtig rammer de ruden og lyden bliver kastet frem... syntes det min kami har i sin BMW E34 lyder super selv om de peger op med ruden. lød fint i min corolla. og fiesta. funede fint for min kamis carina

  • #11   2. feb 2012 Ketil - Dejligt endeligt at høre en anden end mig der tør tage den diskution om med vores synspunkt smiley

  • #12   2. feb 2012 Anders n.. sjovt nok har du i din polo 6x9 bagi.

  • #13   2. feb 2012 PSA
    ja til mit brug er det fint. men har stor respekt for folk der gå op i det og få det perfekte stereobillede...
    det ogås altid fronten jeg holder fokus på nå jeg opgradere men syntes nudet er rart nå jeg har venner med at vi alle kan høre høj musik indne vi skal i byen. eller hvis man hygger med noget bamses venner. ja så det skønt at kunne overdøve deres falske stemmer hehe
    betrakter det lidt ligesom med sportsvogne og stationcars
    sportsvogne er bygget til fart.sving og køreglæde. en stationcar er bygget til langture. masser plads og god komfort for 4 personer. de 2 ting kan man ikke sætte op mod hinanden da de ikke er bygget til samme formål


  • #14   2. feb 2012 Ketil - Ja enig, jeg går dog meget op i den helt rigtige lyd, men for mig indebærer det bare også lidt "støj" bagfra, så når jeg drejer hovedet, imens jeg kører, at jeg så ik kun har bass idet ene øre, det syns jeg nemt kommer til at virke mangelfuldt smiley

    Og igen, når man har vennerne med i bilen er det jo nærmest nødvendigt med lyd bagi smiley


  • #15   2. feb 2012 hvis dine fronthøjtalere ikke spiller højt nok, er de enten ikke gode nok eller også er montering ikke god nok...

  • #17   2. feb 2012 men jeg havde nok hoppet på Leo's STEG forstærker...

  • #19   2. feb 2012 Hertz HE2

  • #20   2. feb 2012 Mikkel P:
    Jamen så doner penge så jeg kan smide noget bedre i foran.. Det er jo ikke det jeg spørger om -,-"
    Kører med b2 så skal ikke have steg...

    Leo P:
    Den nano ser nu lovende ud.. Har du prøvet den?

    Louis P:
    ALT ALT ALT for dyr til formålet.. Går efter noget under 500kr helst.. smiley


  • #22   2. feb 2012 Leo P:
    Lyder interessant.. Har dog prøvet nogle små kinesiske forstærkere og de fungerede af lort så spurte lige smiley

    Det er mere med overophedning osv jeg ville høre noget om smiley men ser på det


  • #24   5. feb 2012 har fået fat på en smiley

Kommentér på:
bud på en lille forstærker..??

Annonce