{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til jbl gto?
  • #2   6. feb 2012 Pioneer, Audio System, Hertz, Hifonics, Rainbow, Ground Zero, etc, etc...

næsten alt er bedre end JBL GTO... men har du slet lyttet til GTO eller har du hørt det skulle være dårligt... ??

for jeg har også hørt at MDS er godt, jeg har også hørt en 10'' spiller hurtigere end en 12'', jeg har også hørt at en kondensator kan forlænge spilletiden på anlægget da det er som et batteri...

• #3   6. feb 2012 har du hørt den eller har du hørt folk tale om den?
    lyt til dem selv. JBL laver ikke lort de laver dog enehder som ikke spiller lige godt i alles øre men for nogle er den lige i skabbet. folk er desvære bare negative... hvis de ikke kan lide produktet så skal det svines. kan godt være man kan finde enehder der spiller bedre i den prisklasse for dem. men ikke alle øre er ens.

• #4   6. feb 2012 min kammerarts gamle gtoer spiler super.
    derfor overvejede jeg jo dem, bare den nye serie
    men hører bare dårlige ting og forskellige meninger, og da man ikk altid kan få dem at høre fordi de er bestilt via nettet fx så er det sq svært at bedømme...

• #5   6. feb 2012 Thansen har dem... ? ned og få en lytter...

og når det er internet handel er der 14 dages returret hvor du kan sende dem tilbage...

• #6   6. feb 2012 jeg smutter forbi smiley

• #7   6. feb 2012 Jeg har selv kørt med en 12 tommer GTO sub og jeg synes ikke det var skidt... Men heller ikke noget jeg synes var super.

Kommentér på:
Alternativ til jbl gto?

Annonce