{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.213 visninger | Oprettet:

boxter gtx shark 12" 2000wrms basser {{forumTopicSubject}}

hvad syntes i ejentligt om en gtx 12" shark bass min mening er det er værre end xzound madness serien de holder ikke til en skid jeg har nu haft 3 boxter gtx basser og hver en af dem er selveste den lille snor der går fra terminalen på bassen og ind i selve magneten brændt over og så sætter jeg min ene xzound madness bass i samme kabinet som jeg har haft 2 boxter gtx basser i hvor jeg har lukket den ene port af og der er meget mere tryk osv på den ene den knalder over dobbelt så meget af end de 2 boxtere til sammen og den holder til det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boxter gtx shark 12" 2000wrms basser
  • #1   14. feb 2012 jeg har 2 gtx i en kas... sikker på din kas passer til dem.. jeg har ikke oplevet problemmer med mine. de slår fint.. dog skal jeg ha ændre mit kabinet til et str. og længere porte

• #2   14. feb 2012 kassen passede fint der var fint med tryk osv aner ikke hvorfor alle sammen er brændt sammen i den ledning der går fra terminal til svingspole men den ene der er hele membranen poppet fra hinanden :S så syntes ikke det er for de er særlig gode syntes min madness bass klare det en del bedre og den ene laver mere tryk end hvad de 2 boxtere gjorde til sammen og det er samme kabinet jeg bruger jeg har bare lukket det ene hul til med en plade

• #3   14. feb 2012 okay.. jeg har ikke oplevet det endnu... men lyder til du sprænger dem.

• #4   14. feb 2012 dansk aouto hifi forhandler dem jo... måske du sku ringe til dem og snakke med dem, så kan de måske forklar ehvad der sker

• #5   14. feb 2012 ja har også tænkt på at ringe og høre hvad der sker for det er præcist det samme med alle 3 bortset fra den ene der er hele membranen røget med af :S

Kommentér på:
boxter gtx shark 12" 2000wrms basser

Annonce