{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg i min Seat Leon "Hjælp"
  • #2   28. feb 2012 der sidder diskanter standart ved håndtaget i en Leon smiley så tænkte det var ikke nødvendigt at skifte ?

  • #4   28. feb 2012 jah men tror sku ikke det har den store betydning smiley

  • #5   28. feb 2012 http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=82389

    Sådan skal du ha lavet diskanterne og dørene og isoleret dem Søren...


  • #6   28. feb 2012 Kim

    jah det ser bestemt ikke dårligt ud.. hvor kan man få fingerne i sådan nogen eller få lavet det henne ?


  • #7   28. feb 2012 ¤ Hulken ¤

    Så fordi folk med stor erfaring og viden inden for feltet, fortæller at diskanterne skal skiftes sammen med dine 6.5" enheder fordi ellers vil det ikke komme til at spille korrekt sammen... Så mener du stadig du ved bedre???

    Der er en grund til det kaldes et KomponentSÆT... Det er fordi det er udviklet til at spille sammen... Der er ikke tale om tilfældige komponenter en eller anden retardogerd fra kommunen har smidt i en papkasse... Der har hos de fleste højttaler producenter siddet en eller flere folk og lyttet og testet indtil den rette kombination af komponenter er opnået... Men du mener du ved bedre, og at de originale diskanter sikkert spiller ganske fint sammen med et tilfældigt sæt 6,5" enheder du lige klasker i bilen...

    PS::: Det er en dårlig idé at blande subwoofer størrelser... Ja det lyder smart at så kan 12" overtage de frekvenser som 10" enheden har svært ved... sådan ser virkeligheden bare ikke ud... Inden du leger med den idé bør du måske lære en smule om lyd inden... (Ikke ment ondt)


  • #8   28. feb 2012 Hvorfor så mange basser? Hvorfor ikke vælge enten 2*10 tommer eller 1*12 tommer? Du får da så rigelig bas hvis du smider 3 i, så skal du til og skrue godt ned for pisser for at du overhovedet kan sidde i den..

  • #9   28. feb 2012 Som Cody siger smiley ;) smiley

    Og så kan du ik bare smide to 10" og en 12" på samme forstærker, de spiller jo ikke ens.

    Desuden kan det 10 gange bedre betale sig at smide penge efter nogle bedre enheder end mange dårlige enheder (hints JBL er ikke godt smiley )

    Det hele skal jo passe sammen, man kan sgu ik bare kaste tilfældige enheder sammen på tilfældige forstærkere og så spiller det bare...


  • #10   28. feb 2012 Cody . jeg siger ikke jeg ved bedre så har du vist misforstået noget, jeg skriver om det har den store betydning.
    men er c følig godt klar over det hedder et SÆT.
    så ryger der bare et sæt i foran og 6.5 i bagdøre.

    det var lige præcis det jeg tænkte, at så tog den anden over hvor 10"eren ikke kunne. men så ryger der bare de to 10" i.

    - PSA Project -
    har kun haft gode erfaring med JBL gto serie. hvad ville du forslå?


  • #11   28. feb 2012 hulken

    "Skrevet: 28-02-2012 00:04:08

    jah men tror sku ikke det har den store betydning smiley "

    SÅ TROR DU FORKERT.... Så er det på plads... smiley

    Hvis du mener JBL er godt... Så vil du blive overrasket over hvor meget bedre det meste andet er til samme pris...

    samtidig så fungerer det ikke sådan at en 12" enhed spiller frekvenser en 10" enhed ikke gør... Sådan hænger tingene bare ikke sammen... De spiller de samme frekvenser... den primære forskel er bare hvor højt de spiller dem...


  • #12   28. feb 2012 Cody .

    jah det må jeg, jo så gøre smiley

    hvad mærke skal jeg så smide i ?


  • #13   28. feb 2012 hulken

    Er det ikke lidt som at spørge, "Hvilken trunte på diskoteket skal jeg tage med hjem og knalde?"

    Der er jo tale om smag og behag her...Hvis jeg var dig ville jeg vælge at køre ud til forskellige forhandlere og lytte dig frem til hvad du synes lyder fedt... Helst hvis forhandleren har mulighed for at lade dig lytte til tingene i din egen bil... Meget få der har det dog...

    Og når du nu benytter dig at forhandleren service... så vær bare lidt intelligent, og køb dine ting hos forhandleren... lad være med at prøve at finde det billigere på nettet... det er nemlig den slags der ødelægger branchen... Og til sidst ender vi med netbutikker og ikke andet, og ingen muligheder for at lytte sig frem til rigtigt godt grej... og det med at gætte sig frem det duer ikke...


  • #14   28. feb 2012 Arh slet ikke, du siger jo at der findes masser der er bedre end jbl ? Og jeg spørg så hvad, så må du da have nogen mærker i hovedet sinden du siger sådan,

    Har ikke oplevet nogen steder du må prøve det i egen bil

    Går ud fra du arbejder i butik med den kommentar


  • #15   28. feb 2012 Hulken

    Nej jeg er eventpromoter for dB-drag... Og forhandlerne er dem der sponosorerer præmier, afholder konkurrencer, sørger for det hele kan løbe rundt... Men uden dem dør "sporten" også i danmark... Derfor er det i min interesse og også i andres at de ikke bliver udkonkurreret af smarte Internetbutikker... for uden rigtige forhandlere med interesse for tingene så dør hele kulturen i DK... Og så ender vi med latterlige opbygninger i alt for mange biller med billigt lort og dårlig lyd, fordi Referencerne forsvinder... Når først folk holder op med at bygge ordentlige opsætninger op så holder folk også op med at have noget at stile efter... Og noget at sammenligne med...

    Anyway... Mærker der efter min mening laver bedre grej end JBL:

    Hertz,
    Rainbow,
    DLS
    Ground Zero.
    Gladen Audio
    Audio System.
    Boston.
    B2.
    Morel.
    Audison.
    Pioneer.
    Ja selv Rockford Fosgate...


  • #16   28. feb 2012 (Tager forbehold for stavefejl... :D)

Kommentér på:
Anlæg i min Seat Leon "Hjælp"

Annonce