{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diesel?
  • #1   5. mar 2012 Ja det er en dårlig ide.

Hvorfor ikke bare cykle?

Du har godt af det.

• #2   5. mar 2012 en dieselbil har bedst af at blive ordentlig varm- den har ikke godt af korte ture

• #3   5. mar 2012 så den vil blive ødelagt langsomt?
    eller vil man hurtigt kunne mærke det?

• #4   5. mar 2012 Hvis det er en diesel uden partkelfilter,du kører fornuftigt,skifter olie tit og kører en længere tur en gang eller to i ugen.....ja så går det sgu nok smiley

• #5   5. mar 2012 hvor langt skal der til før den er ordenligt varm?

• #6   5. mar 2012 landevejskørsel*

• #8   5. mar 2012 En rigtig god regl til dem der kører diesel - en diesel skal gå mindst halv time ad gangen uden kørsel i kø.

Tænk over det - man kommer sgu langt på ½ time på de danske landeveje

• #9   5. mar 2012 Tror bare jeg holder mig til benzin smiley
    tak for svarene.

• #12   5. mar 2012 Chris B

Ja - og så skal der regenereres partikelfilter, kunden stopper midt i en regenerering - partikelfilter stopper.Især håndværkere bruger bilen som frokoststue om vinteren og lader den trampe tomgang en hel formiddag. Jo jo - det arme stakkels partikefilter!

Så er der transit'erne hvor man end ikke kan stikke en blyant igennem indsugningen fordi de har fået fuld æde på EGR..

De skal altså ud og trille de stakkels diesel'er.

Er det en gammel Golf 2 så tror jeg sgu nok den er ligeglad ^^

• #15   5. mar 2012 Morten M: Alle vores firmabiler, kører tit kun 10km, og bliver så slukket, uden at vi har nogen problemer med dem.

Og privat har jeg også haft både transporter og nu landcruiser, og hovedsageligt kørt korte ture, uden at det umiddelbart har haft noget at sige.

• #16   5. mar 2012 Chris B

Der bliver vi enige.
    Tænker også ½ times reglen kommer sig af det økonomiske (Vægtafgift, grøn afgift, partikelfitler afgift og købspris) før det begynder at være en gevinst. Men tænker nu stadig det ikke er helt skeløjet at de har væsentlig bedst af de lange ture. Selvfølgelig skal man da have lov til at køre de 750 meter ned til bageren lørdag morgen i sin VW Touran!

Anders N

Når du haft hele BellAdd (Nogen der sagde "Vandpipen?") programmet igennem sådan maskine tilpas mange gange- EGR ventiler flået af, indsugninger renset tilpas mange gange også får lyst til en gang brok i ny og næ ^^

• #18   5. mar 2012 Chris B: Jeg har ikke set den ihvertfald:)

• #20   5. mar 2012 Chris B

Det er der også mange der gør ^^ - altså blænder EGR ventilerne af

"Problemet" er på maskiner af nyere dato at de melder fejl så snart man gør det smiley

Har ikke kendskab til nogle PD eller Commonrail maskiner man kan blænde EGR ventilen af uden vidre uden den melder fejl.

Kommentér på:
Diesel?

Annonce