{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Bass lyd i min Audi A4
  • #1   11. mar 2012 Hul til kabinen? XD

Det er da bare og smide en sub i

• #2   12. mar 2012 Har fået at vide den ikke virker når bagagerummet er seperat.???

• #4   12. mar 2012 J Y D E N

bare bore et par bassporte i?? Sig ved du overhovedet hvad en port gør?

• #5   12. mar 2012 Mathias N

Lukket bagagerum... fedt... der er intet som en god udfordring... men en Audi A4 har den ikke skilem i bagsædet? i så fald har du jo alle muligheder for at lave et kabinet (Gerne båndpass) Der spiller ind den vej... Ellers er muligheden at du bygger et kabinet (Igen gerne båndpass) Der spiller op gennem hattehylden...

Grunden til at jeg mener båndpass er bedst, er fordi her har lyden og lydtrykket kun 1 sted at komme fra... nemlig porten... og så er det jo nærliggende at bygge kabinettet på porten slutter i kabinen... smiley

• #6   12. mar 2012 På min mercer ligger dieseltanken mellen bagsæderne og bagagerummet, men har ikke set andre basser spille så godt på en anden bil!

Skal så lige siges at der ligger 2 12" DLS nobelium i smiley
    Du skal bage fjerne højtalere fra hattehylden/lave huller der, så bassen kan komme ind i kabinen (jeg har fjernet højtalerne)

• #7   12. mar 2012 - Mercedes -

Superfede enheder... Forestil dig trykket i en Hatchback, uden noget til at hindre trykket i kabinen... Men nu ligger der ikke en tank mellem sædet og bagagerummet i en audi... Såeh lidt irrelevant... Og hvorfor ødelægge hattehylden når der findes bedre løsninger?

• #8   12. mar 2012 Han kan også bare fjerne højtalerne derfra smiley

• #9   12. mar 2012 Cody - Hattehylden er ik ødelagt i Mercedes'en, højtalerne er netop taget ud, så man ku få lidt hul igennem der, uden at ødelægge hattehylden smiley
    Det gav da lidt ekstra smiley

Men et Båndpass kabinet er en god løsning, ellers er det jo bage med at få enheder med nok skrald på, til at det kommer nok ind i kabinen smiley

• #10   12. mar 2012 - PSA Project -

jo jo netop i mercedesen er det fin nok løsning... men nu taler vi om en audi A4... Er der overhovedet højttalere i hattehylden i den? Det tror jeg ikke...

Tjoe enheder med nok power i kræver store forstærkere med nok power i... og desværre er enheder der kan spille højt nok, ofte SPL enheder... Og de lyder som oftest ad helvede til... Såeh... Bedste løsning er ikke bare mere power.. (Det er ikke jeremy clarkson løsninger der virker bedst... ) Men intelligent design af subkassen...

• #11   18. mar 2012 Tror i en alpine 12" 800 watts kan klare det????

• #12   20. mar 2012 En alpine 12" 800 watts.... Øhh... Det siger ikke en bjælde om enheden,... Og da jeg ikke lige kan specs på samtlige 12" modeller alpine har lavet i hovedet...Så bliver dit spørgsmål fuldstændigt umuligt at svare på...

Kommentér på:
Hjælp til Bass lyd i min Audi A4

Annonce