{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.774 visninger | Oprettet:

Nicki G
Nicki G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

AUX indgang(3.5mm jack) i en suzuki alto 1.1 {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Da jeg lige har fået bil fandt jeg jo ud af at jeg havde en forholdsvis god autoradio i, men problemet er bare at jeg godt kunne tænke mig at bruge den med min iphone til streaming fra spotify.
Jeg har set at der er phono stik bag på og jeg prøvede da lige at smide et phono til 3.5mm jack i, igår men det gav ikke pote da jeg sluttede telefonen til.

Er der en måde hvorpå man kan få tilsluttet en AUX indgang uden at skulle ud for at få FM transmittere til telefonen.

P.S
Jeg er rimelig god til lodning osv, så det at skulle klippe i ledningerne inde bag konsollen er intet problem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AUX indgang(3.5mm jack) i en suzuki alto 1.1
  • #1   13. mar 2012 Hvilken radio?
    er du sikker på at det er AUX-in og ikke AUX-out (til forstærker) du har bag i radioen?

I blaupunkt-radioer skal man ind i menuen og slå aux til for at den kan se det, ved ikke om det er det samme i en alto-radio (som du stadig ikke har fortalt navnet på)

• Nicki G
    Nicki G Tilmeldt:
    jan 2012

#2   13. mar 2012 Det er en Bluetinum BT-HCD3003. Den har USB, kortlæser.

• #3   13. mar 2012 kan sådan en iphone ikke afspille via usb?

• Nicki G
    Nicki G Tilmeldt:
    jan 2012

#4   13. mar 2012 Det har jeg prøvet, med usb kablet, problemet er bare at usb stikket ikke fungerer, også hvis jeg tager et usb stik med enten .WMA eller .MP3 musik filer på enten et FAT32 usb eller NTFS usb så vil den heller ikke spille via USB. så derfor vil jeg gerne have monteret et jackstik.

Jeg vil så vidt muligt undgå at skulle ud for at købe ny radio da der ikke er så forfærdeligt mange penge tilbage pga. bilkøbet

Kommentér på:
AUX indgang(3.5mm jack) i en suzuki alto 1.1

Annonce