{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Mercedes w211 {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt og leger med tanken om at ville bygge lidt anlæg i min bil og stadig beholde min originale radio, så havde tænkt lidt på at smide en Audison SRX5 da den kan kobles på den originale radio..

Men ved ikke hvad sub der ville være god at sætte til den, den må ikke være for dyb og kræve for mange liter da den skal monteres hvor reserve dækket var..

Nu sidder der monteret som også skal køre på forstærkeren..
Forand Alpine SPR-17S
Bag Alpine SPR-17C
Sub ?????

Så vil høre om i skulle have nogen gode forslag??
Ønsker ikke et vildt anlæg men noget mere fylde i lyden og god lyd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes w211
  • #1   5. apr 2012 spg serien i en 11´er. du skal op i seass lotus. dynaudio. klassen for at gå op i lydkvlalitet. du gå ned med alpine´s G serie. måske du kommer til at ligge lige på med en R serie... mit råd. er er at købe en LRx1.1 og tilføje en sub. eller en LRx6.9 og træk alle org højtalere med den og evt en sub....eller så nøjes med at isolere dørsidebeklædningerne. det giver en fed bass og hiver lige det sidste ud af org enehderne som faktisk er fede

• #2   5. apr 2012 Jeg har allerede monteret de alpine foran og bag i bilen, men den originale forstærker er slet ikke kraftig nok til at trække det, men er også lidt i tvivl om der er en fejl på den da den ene højtaler altid forvrænger før de andre.
    Men der er en meget renere lyd i dem i forhold til de originale højttalere.
    Så ville gerne bare have en lille sub på for at give den sidste bund..

• #3   5. apr 2012 har kun hørt avangart´s anlæg og der skal sku ellers noget til før man gå op i klasse... men mener bestemt også SRx serien kan køre high level input. er det en sedan?

• #4   5. apr 2012 Det er også en avantgarde, men kan godt være at det er den originale forstærker der er fejl på smiley
    Ja det er en sedan..

• #5   5. apr 2012 ikke sikker men mener der er plads til et eller andet i hattehylden.. en lille 8" mener jeg... men prøv at skift over til en anden forstærker for har satmer ikke hørt et avangart anlæg der ikke har lydt super fedt.

har en lille kærlighed til de w211´ere så har kørt en del af dem.

• #6   5. apr 2012 Der sidder en 10" mener jeg det er i hattehylden.. Ja tror jeg prøver at smide en forstærker på det jeg har i nu uden subben til at starte med..
    Det spiller fint når den holder holder stille men når jeg begynder at køre plejer den at begynde at forvrænge smiley Meget underligt..

Det e nu også en lækker vogn smiley

Kommentér på:
Mercedes w211

Annonce