{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

Ingen lyd efter nye højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg købte i december en pioneer DEH 9300SD som en julegave til mig selv. Den monterede jeg, og den har spillet perfekt lige siden. (kun med baghøjttalere, da jeg har været i gang med et projekt i fordørene).

I går montere jeg så mine fronthøjttalere. Et Rainbow SAX komponent sæt. De bliver sat til radioens front kanaler, det er så meningen, at de bagerste højttalere skal væk...

De spiller godt i ca. 2 min. Så slukker jeg tilfreds bilen, og går ind og spiser kage. Da jeg kommer ud og vil høre igen, så kommer der slet ingen lyd. (både for og bagfra) smiley Jeg har så gennemgået alle ledninger, og de sidder alle korrekt. Når jeg starter radioen kommer der en "bumb" lyd i højreside foran i 1 sek. Piller jeg så front højttalerne fra, så spiller baghøjttaleren for fuld styrke. Hvis jeg så prøver, at sætte den ene front højttaler til radioen, uden andre tilkoblet, så kommer der stadig ikke lyd.

Hvis jeg så prøver, at pille ISO stikket fra hinanden (højttaler siden) så kommer der lige pludselig lyd, når den kun lige har kontakt, som om der er en løs forbindelse. Hvis jeg så prøver, at gå uden om isostikket, og sætte højttaleren på før stikket, så er er igen ingen lyd. :S

Kan i hjælpe mig med, hvad der kan være galt?
(vil kun have svar fra seriøse mennesker, med forstand på emnet) Tak.

Mvh Kim Langholz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen lyd efter nye højttalere
Kommentér på:
Ingen lyd efter nye højttalere

Annonce