{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Jonas A
Jonas A
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 10

Forstærker duer ikke {{forumTopicSubject}}

Hej BB'ere

Nu skriver jeg sikkert noget i har hørt tusinde gange, men jeg skriver det nu lige igen alligevel smiley

Det er sådan at jeg har prøvet at sætte min forstærker til, dvs to forskellige - og de tænder ikke.

Jeg har tjekket sikringerne i forstærkerne, og jeg har haft måler på min +/- fra kablerne og der er strøm igennem. Mine phono kabler virker også, men jeg er i tvivl om mit remote kabel?

Er der en måde jeg kan tjekke det på? Selv om jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal sætte det til, og ja det er sat til i remoten på autoradioen, som er helt ny.

Er der en indstilling på min autoradio jeg skal sætte til? Eller er der et alment problem når folk som jeg spørger om dette, som man så plejer at gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker duer ikke
  • #1   18. apr 2012 du kan jo prøve at tage remote ledningen af, og så sætte et lille kort stykke kabel direkte fra din plus og over til remote, så SKAL forstærkeren tænde, hvis alt andet er rigtigt sat til smiley

• #2   18. apr 2012 Mål på stel på forstærkeren eller et andet sted og så + til remote på forstærkeren og se om der ikke kommer strøm... Ellers er der på den ene side af radio'en en oversigt over hvilke udgange der er til hvad... enten så hedder den remote og ellers auto antenna eller noget i den dur

• Jonas A
    Jonas A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 10
    #3   18. apr 2012 Tak for svaret drenge, det prøver jeg lige.

Kommentér på:
Forstærker duer ikke

Annonce