{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.705 visninger | Oprettet:

Bedste Pioneer Højtaler? {{forumTopicSubject}}

Skal bruge nogle nye højtalere til min 206 både for og bag.

Hos Autobixen har de nogle til en god pris.
http://www.autobixen.dk/shop/pioneer-ts-1702i-bilhoejttaler-45724p.html

Mit spørgsmål er så, om man skal give lidt mere og købe dem her hos Astina?
http://www.astina.dk/65-16cm-hoejttaler/pioneer-ts-a1713i-p-110136.html?cPath=68_461_893

Mvh. Rico


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Pioneer Højtaler?
  • #1   19. apr 2012 hvis du vil have bedre lyd, så ja køb dem som er dyrest, men det giver ikke noget specielt når de bare kobles over radioen, og slet ikke når det er et coax sæt

  • #2   19. apr 2012 Har selv haft den sidste model, og synes at den spiller ganske fint. Men.. Jeg ville nok vælge noget andet end Pioneer, når vi snakker de prisklasser der. Ingen tvivl om at Pioneer er super godt, men man kan finde mange højtalere til samme pris, som vil spille bedre. Det er min erfaring smiley

  • #3   19. apr 2012 Hvad vil du anbefale så? smiley

  • #4   19. apr 2012 Nu kan jeg kun snakke for det som jeg selv har haft eller hørt. Ground Zero har jeg kun haft gode erfaringer med. Der var en bil til DHB sidste år, hvori der var blevet monteret et komplet anlæg fra dem. Jeg ved desværre ikke hvilke enheder der lå i, men de sagde at de var ret billige. Og det spillede ikke mindre en genialt. Så tror ikke du skal være bange for at købe noget der fra, heller ikke deres billige enheder.

    Ellers har jeg været glad for mine Hifonics enheder og også okay tilfreds med det jeg har haft fra Hertz.

    Men det er jo dit valg, så jeg vil anbefale dig at finde en butik hvor du kan høre det spille inden du handler. Det har fået mig til at ændre valg flere gange smiley


Kommentér på:
Bedste Pioneer Højtaler?

Annonce