{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

laurids j
laurids j
Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270

billige højtalere-fornuftig kvalitet? {{forumTopicSubject}}

hey findes der nogle billige højtalere på markedet der spiller ok? ved godt at man for det meste får hvad man betaler for, men man har jo lov at være heldig en gang imellem...
Xzound f.eks. er det så elendigt som folk siger? eller er det bare thansen haters der snakker??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billige højtalere-fornuftig kvalitet?
  • #1   5. maj 2012 Deres madness sub kan sku arbejde så må folk sige hvad de vil!

• #2   5. maj 2012 Jeg har nogle xzound 16v i 6,5" de spiller forbløffende godt og de kostede kun 149 mener jeg dem er jeg rigtige glade for havde nogle Phoenix gold 6,5 før der stod af de spiller lige så godt hvis ikke bedre

• #3   5. maj 2012 Hvad er billigt? Man får lidt hvad man betaler for, ikke svært og høre og se thansen anlæg er noget billigt kina bras i forhold til kvalitetsmærker, utroligt så mange køber det. Hvis man skal købe noget der ikke koster det vilde, men stadig holder en nogenlunde kvalitet er MDS et godt bud.. Selvfølgelig kan alt gå i stykker hen af vejen, men xsound gå bare lidt mere i stykker end så meget andet, så hvorfor være en nærig hund og lige spare en hund eller to, hvis produktet man køber så er lige til lossepladsen efter kort tid, ligesom thansens scootere.

• #4   5. maj 2012 Xzound lyder som noget der er i stykker allerede når man pakker det ud af kassen. Hvis man ikke har råd til noget der er af ordentlig kvalitet, er det bedste råd at spare sammen til noget ordentligt. Og nej, jeg skriver ikke for at hate på Xzound... jeg skriver af erfaring.

• #5   6. maj 2012 Prøv at kigge i markedet herinde, synes tit der er noget fornuftigt til rimelige penge

Kommentér på:
billige højtalere-fornuftig kvalitet?

Annonce