1.191 visninger
|
Oprettet:
Vil lige anbefale en sub.. :) {{forumTopicSubject}}
Nu ser jeg tit, at folk spørger hvad de skal vælge sf sub, hvis de vil have ordentlig lyd og seriøst lydtryk.
Har lige smidt en Ground Zero Plutonium 12" i, og har seriøst aldrig haft noget så voldsomt! Så ville lige dele en glæde med jer andre.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.172
mar 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.014
Vi ligger jo på ca 7500,- !
Tør slet ikke tænke på, hvad et kraftværk af en forstærker skal koste til at trække det dyr med !
jan 2009
jan 2009
mar 2009
jan 2009
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
jan 2009
dec 2003
jul 2010
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 954
Et lukket fylder netop mindre....
Et åbent vil kunne lave højere lydtryk ..
dec 2003
jul 2010
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Den enhed skal ikke i et lukket kabinet... der fungerer den jo slet ikke optimalt... Hvis man synes portede kabinetter buldrer er det fordi man selv er en amatør der ikke kan finde ud af at bygge et kabinet korrekt...
dec 2003
jul 2010
Jo mere kontrol over bassen i et lukket? Det er din forstærker der holder kontrol på bassen ikke kabinettet.
Og som Cody skriver, hvis den ikke lyder ordenlig i et åbent kabinet så passer Bassen ikke i kabinettet
dec 2003
Som jeg skriver går jeg mere op i lydkvaliteten end larmen. Problemet i dag er at folk vil spille larmende højt i deres biler og sådan en GZ kan sagtens larme. Den sad skam i et 32L kabinet med 5" porte og det spillede skam helt fint, problemet var bare det ikke rigtig var præcist nok. Satte det i et 48L lukket og der spillede den meget meget mere præcist.
jun 2009
Jubidition
yup... du har ikke lavet et korrekt kabinet til den enhed... = dine erfaringer kan ikke bruges til en skid... 35 liter portet? Er du dum? Den skal have: 50 Liter med en 4" port på 25 cm... Hvis det ikke er det du har sat enheden i er det sgu da DIN skyld enheden ikke lød korrekt...
PS: Jeg har mere end 10 års erfaring med Bilstereo, 7 af de år med konkurrencer inden for db-drag... Og at du er SÅ dum du ikke ved hvordan en enhed skal bruges betyder ikke vi andre ikke har ret... kun at du ikke kan finde ud af noget så simpelt som at bygge et korrekt kabinet...
PPS: DER FINDES IKKE 5" PORTE... Der findes 2". 3". 4" og 6" Alt derover skal man lave selv...
dec 2003
P. S jeg har nu også over 10 års erfaring på autohifi siden dog sql og ikke spl også med flere konkurracer bag mig er jeg så også sygtig nu?
dec 2003
Vil så aldrig anbefale en GZ enhed til SQL det er en anden side af sagen, men den spiller meget mere præcist i lukket end i åbent kabinet. Og det er såmænd det jeg har skrevet hele vejen igennem. Jeg skriver ikke at den larmer mere eller spiller decideret bedre men at gengivelsen er mere korrekt.
P.S til info så fåes kloakrør i grå i 125mm ~5" som er ganske glimrende som porte.
dec 2003
muggi forklar mig lige hvad porten gør og størrelsen på porten
Angående enheder til SQL så ville jeg aldrig drømme om at bruge GZ uanset hvilken enhed du så gav mig. Har aldtid brugt Morel og hertz på det punkt havde en enkelt udskejelse i Focal som ikke gik som forventet. Men det er hvad det er.
jun 2009
ok 10 års erfaring??? Ja klart du har... så ville du sgu da vide noget så simpelt som at Mindre kabinet betyder ikke at man kan kompensere med en større port... ja man kan få det grå kloakrør i 125 mm.. Hvilket så bare betyder su skal selv konstruere portenden...
Hvis vi går over i matematikken, så tager du også fejl altså... for hvis du har et 35 L kabinet, med en 5" port og den skal tunes i nærheden af noget der kan bruges til musik skal du have en port på 40 cm... Jo større portdiameter jo længere skal porten være for at tune dybere... Skal subwooferen bruges til musik skal der tunes ned under 45 hz... = en 5" port skal være næsten 40 cm...
Så tror da fanden du ikke kunne få enheden til at lyde godt i et portet kabinet...
Jeg ved ikke hvem du er men jeg kan ud fra hvad du skriver regne ud du er komplet inkompetent... (PS: har også konkurreret i EMMA... Så nej er ikke kun Fokuseret på SPL... lad være med at udtale dig om folk uden at kende facts) <--- ja det skriver jeg på trods af min egen udtalelse om dig... men alle kan se på det vrævl du har skrevet at du er fuld af lort jo... tror ikke enagng du har været i nærheden af sådan en enhed...
jun 2009
Kig på side 4 her: http://www.ground-zero-audio.com/components/com_jshopping/files/demo_products/GZPW_SPL_Serie2.pdf
Whohoo... endnu en løgner afsløret...
jun 2009
Jubidition
jeg ved ikke hvem du er men ved du er en Løgner...
dec 2003
At få drejet portender er da ikke et problem? Kan ikke lige se din pointe på det punkt. Du antager stadigvæk noget omkring mig udfra nogle data jeg skriver. Beklager men det er sgu snart 6 år siden jeg havde både sub og forstærker og hvis jeg husker forkert litertal jamen så er det hvad det er. Men kabinettet var bygget ud fra det GZ foreskrev til portet kabinet og med 5" port. <-- nåh ja du er da også en løgner hvis vi endelig skal ned i børnehaven og lege. For du skrev jo højt og tydeligt at 5" porte ikke findes.
Men det er sgu utroligt at man kan være så dum at høre på uden at sige tingene på en pæn måde. Du må sgu have dig et rigtig nedern liv siden du skal sidde og snakke ned til folk via din pc.
jun 2009
5" porte findes ikke... Prøv selv af find en hos en bilstereoforhandler... At du laver porten selv er en anden sag...
Samtidig er den enhed du snakker om en SQL enhed... nemlig GZNW12... som er en af verdens bedste... som alle med bare en smule forstand på lyd er enige om ikke duer ret godt i lukket kabinet i forhold til portet..
Nw12 enheder var desuden udviklet til SPL til at starte med og MK1 versionen skulle have et kabinet på 52 liter... mk2 versionen som jeg selv havde skulle have 40 liter... tunet til 45 hz... (40 liter uden enhed... 46 liter var faktisk mere passende...)
Men hvis du ikke engang ved hvilken enhed der er tale om så er du da for dum... specielt fordi gzPW12SPL enheden kun har været på markedet de sidste 2 år...
PS: Jeg vil med glæde snakke ned til dig IRL også... Så en PC er ikke nødvendig... Jeg har desuden heldigvis noget at have det i... Har du?
Og jeg antager ud fra FORKERTE data du skriver...
jun 2009
Du har helt ret... og dog... med de fleste SPL enheder giver mange udregningsprogrammer fortabt, da deres parametre er helt bims.. Tro mig har haft en del af den type enheder... og deres parametre er meget svære at regne med...
jun 2009
Samtidig ved jeg at GZ's anbefalinger er ikke ud fra parametre men ud fra eksperimenter... Ofte bruger de deres konkurrence teams til at hjælpe med udregningen...
dec 2003
og nej jeg må sgu indrømme at med en arbejdsskade for 4 år siden har jeg ikke lige den hukommelse jeg har haft så ja det kan godt ske jeg husker forkert. Men en ting er sikkert. Enheden blev monteret ud fra GZ specifikationer omkring kabinet. Og kald du det bare amatør kabinet hvis du lyster. Du ved jo stadigvæk intet om det. Og da jeg havde et SQL kabinet liggende der var lukket fra en gammel opbygning smed vi GZ enheden i og den spillede meget bedre end i det portede. Så din fine erfaring kan du stoppe op hvor du er højest når du plukker jordbær
dec 2003
jun 2009
Samtidig så ja så vil enheden spille bedre i et lukket kabinet frem for et FORKERT portet kabinet, som en eller anden amatør uden nogen viden har lavet..
Hvor dybt vil du grave dig ned i dine løgne???
Din udtalelse: "Den sad skam i et 32L kabinet med 5" porte "
GZ's anbefaling: 40 liter portet med en 4" port på 30 cm... (Jeg har selv haft enheden sidder med papiret til den her)
GZ's anbefaling til den nye NW12X enhed er sjovt nok præcist magen til...
De har aldrig anbefalet mindre end det..
Ps: lukket var anbefalingen førhen OGSÅ 15-20 liter... = ikke det du har lavet...
jun 2009
Kun nybegyndere køber færdige kabinetter... Såeh din sidste udtalelse giver sjovt nok ingen mening...
jun 2009
jeg holder mig til facts... alt hvad du har skrevet har været fri fantasi kan jeg jo se...
dec 2003
p.s læs nu hvad jeg skriver denne gang og også gerne de tidligere indlæg.
mar 2009
Hvordan kan det være at du skal være SÅ spydig og nedværdigende at hører på ? Vi ved godt alle sammen herinde at du er "the one" indenfor autohifi ! Du kender til alt indenfor autohifi, og kan faktisk ikke lærer mere. Desuden findes der ikke nogen bedre end dig, og påstår folk det modsatte, så lyver de !
Ik' sandt ?
Hvis du opfører dig, og tiltaler folk, ligesom du gør herinde IRL, så ved jeg at din næse har været brækket utallige gange.
Du er jo bare kæphøj og pisse dum at hører på !
jun 2009
Ohh ja... brugte den da jeg deltog i EMMA... top 3 placeringer normalt... ved DM blev jeg så nr 4 fordi jeg havde overset en lille detalje... Jeg havde vænnet mig til en svag susen i højttalerne... fandt fejlen kort efter konkurrencen... Desværre var det jo for sent...
dec 2003
jun 2009
Jamen lille ven... jeg citerer dig jo direkte... og afslører dine løgne... endda med links til facts... kom nu videre... du er blevet afsløret i at lyve som besat...
jun 2009
Ja men du skrev DU havde den i 32 liter portet... Bagefter påstår du at det var efter GZ's anbefalinger... nu må du da bestemme dig... Du lyver så meget du ikke selv har styr på hvad du har løjet om... du trak også i land meget hurtigt da du opdagede du snakkede om noget helt andet end det emnet handler om...
dec 2003
jun 2009
Jeg taler svinsk til folk der sidder åbenlyst herinde og lyver... og det gør jubidition...
Jeg er egentlig ligeglad med hvad folk mener om min person... sandheden er ilde hørt... og det er specielt sandt herinde... jeg taler ned til folk der er dumme nok til at lyve... og jeg taler ned til folk der kommer med tydeligt forkerte udtalelser...
og så er jeg ikke expert... jeg har også folk hvis erfaringer jeg trækker på...
PS: Nej... jeg har aldrig haft en brækket næse... men jeg fortæller gerne folk sandheden råt for usødet... Også IRL... Folk er dog ikke dumme nok til at forsøge at slå mig...
jun 2009
Da jeg skrev 50 liter, talte jeg om denne enhed som emnet handler om: http://www.ground-zero-audio.com/en/products/subwooferchassis/gzpw-12spl.html
Der er stor forskel på de 2 enheder... Såeh prøv ikke at smide den videre lille ven...
Du kan jo kigge længere opppe i tråden og selv se rækkefølgen af posts... LOL... godt forsøg men den gik ikke...
dec 2003
Og så sidder du og vil ikek indrømme det. Tak skæbne!
jun 2009
jeg skal ikke også til at vise dig et screenshot af det? eller kan du finde ud af selv at læse igennem og se at jeg talte om den enhed trådstarter nævnte og du snakkede om en anden... først da du indrømmede du faktisk ikke anede hvilken enhed der var tale om og faktisk talte om en NW12 først der linkede jeg til og skrev 40 liter portet... men inden da havde du allerede rede vrøvlet om 32 liter og 5" port... Fair nok du har en arbejdsskade... men hvis du husker så dårligt så skal du sgu da ikke blive sur over at folk betvivler dine påstande du ikke engang selv ved om er rigtige når du husker som en bananflue... faktisk burde du undlade at skrive så da man ikke kan regne med det du skriver...
dec 2003
dec 2003
jun 2009
Ej men for fanden nu er du dum... ja GZ egen anbefaling til NW12X enheden er magen til deres gamle anbefalint til GZNW12 enheden... den ældre model... (GZNW12X er en ny version af NW12 enheden... følg nu lidt med for helvede)
De 50 liter portet er anbefalingen til GZPW12 SPL enheden... kan du fatte det nu hva???
mar 2009
Jeg orker ikke at hører på arrogante stoddere, som mener at alt og alle skal trampes ned, fordi de ikke ved en skid.
Og sådan er din tone generelt.
Det er spild af liv og læse dine indlæg, så meget har jeg fundet ud af.
dec 2003
jun 2009
Nogle kan ikke lide mig... men jeg får PMs hver dag hvor folk spørger om hjælp... nogle vil gerne have sandheden frem for løgne... eller hjælp fra folk som dig der faktisk ikke kan huske fra næse til mund...
jun 2009
I lige måde bassemand... emnet handler nemlig ikke om hvad DU synes... ej heller om hvor forkert et kabinet du har brugt..
jun 2009
Lad mig bare sige at dig ville jeg heller ikke få en brækket næse af... så lad nu være med at puste dig op bassemand...
jun 2009
men for at være lidt mere civiliseret...
jeg tror vi to startede med at gå forbi hinanden fordi DU snakkede om den forkerte enhed til at starte med... det kan ske... Din hukommelse er måske elendig = Du kom med nogle forkerte litermål... det kan ske... Vi kan tage den stille og roligt igen hvis det er.. evt. via PM.. Så kan det være vi kan få forklaret hinanden hvad vi mener... tror vi går forkert af hinanden fordi der fra starten blev snakket om 2 forskellige enheder... Skal vi tage den civiliseret pr PM ?
jun 2009
Jubidition
Og ja jeg farede op fordi det kom til at lyde som løgne i mine ører... Eller øjne... Det må du undskylde... jeg kendte trods alt ikke til din medicinske situation... Og det lød endda også som en dårlig undskyldning... Siger jeg ikke det var... Så godt kender jeg dig ikke... men dine litermål og udtalelser passede altså ikke med virkeligheden, set i forhold til at det slet ikke var den enhed der var tale om...
dec 2003
mar 2009
Du kunne også bare tiltale folk, som de tiltaler dig - bare et lille råd.
Og derfra fra hvor jeg kommer (det mørke jydeland) der gider vi ikke hører på folk som dig - og hvad vi gør med sådanne typer, må du sku selv om...
jun 2009
jun 2009
He he i gør ikke en skid... har sgu familie i det mørke jylland... og nej synnejyder gør ikke en skid når de møder nogle typer... har været der tit... Eller de gør ihvertfald ikke mig noget...
jun 2009
Skulle ikke forstås så slemt som jeg fik skrevet det... Altså jeg mente at det kan give det indtryk at du lyver... jeg skrev vi kunne tage den stille over pm, fordi det kunne jo være interessant at udveksle erfaringer, frem for at tilsvine...
jun 2009
- Dapper Dan -
PS: jeg tiltaler folk pænt hvis de kan tale pænt... såeh simpelt... og hvis de faktisk ved noget om det de snakker om...
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 118
Jeg føler med dig. Det er umuligt at have en saglig diskussion med Cody, aka, Darkliner, aka Jan F aka Jan Falk. Så mit bedste råd er at du helt undlader det.
Cody:
Kan simpelt hen ikke andet end at grine af dette citat:
"Ohh ja... brugte den da jeg deltog i EMMA... top 3 placeringer normalt... ved DM blev jeg så nr 4 fordi jeg havde overset en lille detalje... Jeg havde vænnet mig til en svag susen i højttalerne... fandt fejlen kort efter konkurrencen... Desværre var det jo for sent..."
Prøver du at sige du var tæt på at vinde?
Nu når man snakker om at andre er amatører, er man så ikke selv amatør når man stiller op med et anlæg med generator støj? Det må betegnes som den største amatør fejl.
Men igen virkeligt flot du blev nr. 3, helt kanon placering, jeg er dybt imponeret.
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
Cody: Nej, du taler ikke pænt til folk, så lad være med at påstå det. Du har i den grad attitude problemer herinde, og gang på gang gør folk folk opmærksom på det, og gang på gang bliver du blot endnu dummere at høre på.
WOW...Du får simpelthen private beskeder...Hold da op...!
Samtlige af os aktive brugere får private beskeder med spørgsmål om hjælp, men det er da iøjnefaldende at det kun er dig der konstant har behov for at gøre opmærksom på det..."SE MIG, SE MIG, SE MIG...JEG ER
OVERDOMMER, SE MIG, JEG FÅR PRIVATE BESKEDER, JEG ER GUD, SE MIG....Flot Cody...Du er simpelthen bare så dygtig.
Alle kan tage fejl, inkl dig Cody (hvilket også er set en del gange), men snak nu for fanden til andre, som du selv ønsker at blive snakket til..
Det andet fører kun til det sædvanlige crab, der altid ses når du deltager i en tråd...
jun 2009
PS: Jubidition og jeg tog en lille saglig og fornuftig snak over PM... og er da blevet ganske enige... Såeh jeres indlæg er til hvilken nytte??? Få jer et liv unger...
apr 2004
Jeg kunne nu godt have ladet være, men du bliver sgu lige lovlig lalleglad med alt dit konstante ævl om dine utallige private beskeder, og vanlige SE MIG crab.
Wow...Flot at trække"I har et tomt liv"-kortet...Den må have været svær. Skal vi helt ud i en "Det man siger er man selv", eller er du kommet over det stadie. Christ...
Fint at du har snakket med Jubidition, og tillykke med at du har fået forklaret dig...Det ændrer stadig ikke på at det er utroligt at det skal helt derud, hvor du er nødt til at skrive PMs til folk, for at retfærdiggøre din måde at opføre dig på.
Vores indlæg er til den nytte, at andre kan se at det ikke er normal BG mentalitet at opføre sig sådan, og at der rent faktisk sidder andre der er ligeså trætte af at se på det. Noget der i din verden sikkert ikke giver den store mening, og som din storhedsvanvid nok har svært ved at kapere.
Nej, jeg tror at både Jesper og jeg har opgivet dig for længst, så vi hverken tror eller regner med at vi kan ændre noget.
Dog kan det til tider være svært at holde sig tilbage, for du går gang på gang over stregen.
Det sjove med dig er bare, at så snart du får igen af samme medicin (Læs: måden at skrive til andre) går du helt i koma, og kommer op med dit sædvanlige barnlige "buuuuh, få jer et liv"..."I har bare så tomme liv"...Come on...Hvis det er din mest saglige respons, så tror jeg ikke at du skal mønte ordet "unger" på andre end dig selv...
mar 2009
"Råt for usødet" som du så pænt selv nævner, haha.
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
2 ting fucker altid op på bg..
1: samtaler om hifi når "eksperterne" blander sig
2: tyske biler vs alt andet..
men cody må joine de andre i at du ikk skriver specielt pænt til folk når du begynder at diskutere..
jun 2009
Nej jeg skriver ikke pænt... men jeg er så også godt træt af at passe på, for folk fatter jo stadig minus selv om man skriver tingene sukkersødt og pussenutte agtigt som man er nødt til i dagens danmark så man ikke såre folks følelser, fordi deres mor har passet lidt for meget på dem som små... eler måske for lidt.. er ikke psykolog.. Jeg vil da 100 gange hellere have af vide jeg har været et fjols og har lavet noget lort end jeg gider høre på en diplomatisk og rar type der pakker tingene ind i sukker...
Anyway du har mødt mig IRL... Mindes ikke jeg svinede dig til der...
jun 2009
At Jeg har fået forklaret mig? Igen konkluderer du ting ud fra viden du ikke har... Jubidition skrev til mig på min opfordring... Forklarede mig hvad han mente og jeg forklarede ham hvad jeg mente... På den måde kom vi uden om de misforståelser der havde været fra starten af... Så nemt var det... Vi kunne begge forstå den andes reaktion på tingene... Han overreagerede og det samme gjorde jeg... Han er faktisk en yderst flink person, det skal der ikke være tvivl om...
Og jeg skriver som jeg skriver, specielt til dig, fordi dit eneste formål med dit indlæg var tilsvining af mig.. noget jeg er ved at være vandt til snart, du har åbenbart ikke andet at foretage dig... Men held og lykke fremover... der kommer med garanti flere gange hvor jeg ikke skriver pænt... husk nu at spild tid på at kommentere det også... Selv om du vidst burde være igang med en eller anden skoda...
nov 2011
"Jeg vil da 100 gange hellere have af vide jeg har været et fjols og har lavet noget lort end jeg gider høre på en diplomatisk og rar type der pakker tingene ind i sukker... "
Sådan er DU, meget atypisk. Prøv du at kom ud på arbejdsmarkedet og kommunikere på den måde, som du gør, fordi folk ikke forstår. Det betragtes som dårlig kommunikation, det er der intet svært ved. God kommunikation er svært, og det lærer du aldrig.
Iøvrigt Darkliner, eller nåre nej Jan F, eller nææh Cody mener, undskyld. Super fed kommentar du lige smider til Essal til sidst, fordi du tror du har en lille smule "insider" viden, kan kun grine af det. Nu når du selv har skrevet til Essal at han ikke skal konkludere udfra noget han ikke ved noget om.
apr 2004
Det paradoksale er bare, at de såkaldte "misforståelser" netop opstår, fordi du bare ikke fatter at udvise det man må betragte som normal høflighed, og gang på gang sviner folk til så snart de er af en anden opfattelse end dig.
Det jo ikke uden grund at du har fået slettet dine tidligere brugere herinde, vel...Vend nu tilbage til virkeligheden, og stop nu med at klynke over at det er alle andre den er gal med, når det er dig selv der udgør problemet.
Fed afslutning ellers, men hvad fanden har den Skoda nu med noget som helst at gøre???
jun 2009
Normal høflighed er vidst ikke noget du skal snakke for højt om... Har du ikke en forhandler du skal svine til fordi han ikke vil give dig et job?
Og ved du hvad? Jeg er ikke rundet de 30 endnu... Skal man svine folk til med deres alder, så find lige den rigtige først, knægt...
jun 2009
Nu havde dette ikke noget som helst at gøre med forskellig opfattelse, men om direkte forkerte oplysninger... Noget jeg ikke kan fordrage... At der så var en forklaring på det, og det bare drejede sig om et mindre hukommelses issue, det er så hvad det er...
Med tanke på du har "opgivet" så bruger du da ellers forholdsmæssigt meget tid på at skrive her alligevel...
nov 2011
Hvad er det helt præcist for en forhandler jeg har søgt job hos? For det er aldrig aldrig aldrig nogensinde sket, men er da spændende at høre noget om en jobansøgning som jeg ikke selv kender til.
apr 2004
Men fint at der er styr på de forkerte oplysninger...Dog kunne det ligeså godt have været dig selv der havde sagt noget forkert, og du ville nok selv foretrække at få det at vide på normal høflig vis...
jun 2009
Tja det må du vel selv vide hvilken forhandler der er tale om...
jun 2009
Tja hvis vedkommende der rettede mig kom med utvetydige beviser, som jeg gjorde, Så havde han jo retten på sin side... PS: det er sket før at der er nogen der har rettet mig uden at de har skulle hælde sukker på for at jeg kunne tåle det ligsom de fleste herinde skal have det...
Dem har jeg faktisk lært en hel del af... Var for år tilbage da der var en del mere aktivitet på bilstereoforum, hvor der var nogle der gav mig tilbage af samme mønt... det er nogle af de flinkeste folk jeg kender nu...
Nu mener jeg ikke jeg har mødt dig IRL... Derfor vil jeg heller ikke kunne sige hvilken person du er... F.eks. giver du mig en sviner engang imellem... Og det er jo fair nok... f.eks. i denne tråd var jeg for hurtigt opfarende da en kort række spørgsmål kunne have afsløret hvorfor visse info lød forkert... Jeg ændrer mig dog ikke... det har de fleste nok fundet ud af efter flere år...
Jesper N får jeg aldrig respekt for... ham har jeg mødt IRL.. Og lad os bare sige at han og jeg nok aldrig ligefrem bliver venner... men sådan er det jo... alle kan ikke lide alle...
nov 2011
Hvis du ligger mærke til hvad jeg skrev længere oppe, så aner jeg ikke hvad du snakker om, så forklar venligst. Jeg har ikke stået uden job på noget tidspunkt, så kan ikke se hvorfor jeg skulle søge andet?
"Jesper N får jeg aldrig respekt for... ham har jeg mødt IRL.. Og lad os bare sige at han og jeg nok aldrig ligefrem bliver venner... men sådan er det jo... alle kan ikke lide alle... "
HAHA, vi har ALDRIG snakket sammen. Men du er jo også menneskekender, så du ved jo hvordan jeg er uden at have snakket sammen.
jun 2009
Såeh Bassemand, jo vi har mødt hinanden...
mar 2009
dec 2003
nov 2011
Hvor er den der knap, hvor man kan "syntes god om" ??
Cody:
Hvornår lærer du at læse hvad man skriver. Har ALDRIG påstået vi ikke har mødt hinanden, så hvorfor slutter du af med at skrive: "Såeh Bassemand, jo vi har mødt hinanden... " ??
Vi har ALDRIG snakket sammen, du ved når 2 eller flere personer, udveksler ord og sætninger med hinanden. Det har vi ALDRIG !!! Og det ved du også godt. !!!
Jeg savner stadig svar på mit første spørgsmål, angående hvilken forhandler jeg har søgt job hos.. Vil du venligst svare på dette? Eller var det blot endnu et af dine utallige postulater ?
jun 2009
nov 2011
"Jesper N får jeg aldrig respekt for... ham har jeg mødt IRL.. Og lad os bare sige at han og jeg nok aldrig ligefrem bliver venner... men sådan er det jo... alle kan ikke lide alle... "
Hvordan kan du komme med den udtalelse? Det hænger ikke rigtigt sammen det du siger.
Jeg savner stadig svar på mit første spørgsmål, angående hvilken forhandler jeg har søgt job hos.. !!!!
jun 2009
Fortsæt du bare med at lyve.. det er du så god til...
Min udtalelse giver fint mening... vi to bliver aldrig venner og jeg får aldrig respekt for dig...Og jeg har mødt dig... Så det hænger jo fint sammen... Eller skal du have den forklaret et par gange før du forstår det?? ved godt det måske kan være svært...
Og nej... der er ingen grund til at hænge den forhandler ud her... han behøver ikke den dårlige omtale du giver...
jul 2010
Forstår ikke i alle skal blive ved at hænge hinanden ud vi andre gider ikke se på det.. så stop dog den her diskution..
Fuck om i er uvenner eller ej så tag den IRL istedet for at bitche over nettet...
Det i har gang i handler intet om emnet... Hold jer til emnet eller lad være at kommentere..
nov 2011
Du vil ikke hænge en forhandler ud, men du vil godt hænge mig ud? Du er for langt ude. Det er ren fantasi det du postulere. Du er sku et kapitel for sig.
Tror du skulle have holdt din kæft, når du kun vil fortælle en halv historie. Og hvis der er en af os 2 der lyver er det hvis dig, du er jo helt væk....!!!
Steffen K:
Du har så evigt ret. Jeg er bare træt af at blive hængt ud for noget som overhovedet ikke har noget på sig, men fjolset kan jo ikke engang forklare hvad det handler om.
jun 2009
nov 2011
Og jeg kan så fortælle at jeg aldrig aldrig nogensinde har søgt eller været interesseret i at søge job ved Brian. Så det er så langt fra sandheden som det kan være.
Så skulle de være på plads.
Følgende tekst har vi udvekslet.
Skrevet: 23-05-2012 19:15:34
Ok jesper... jeg kan dog kun fortælle hvad jeg har fået af vide... jeg kan ikke garantere for om det skulle være rigtigt...
Bd-Audio Skulle du have ansøgt hos... Omdet rent faktisk er rigtigt må du og han bedst selv vide...
--------- Forrige besked ---------
Fra: Jesper N
Sendt: 23-05-2012 19:02:16
Emne: Ansøgning.
Nu når du ikke vil hænge en forhandler ud i en tråd, så fortæl mig det her.. Eller det tør du måske heller ikke?
En anden gang Jan, så tag dig sammen, og lad være med at skriv noget du ikke aner en skid om.
Vil lige anbefale en sub.. :)