{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Opgradering af integreret anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg undersøger hvilken muligheder der findes for at få bedre lyd i min Mazda 3 fra 2008.

Jeg vil gerne beholde det originale integrerede anlæg, så jeg tænker på nye højtalere og en forstærker i sammenspil med det integrerede anlæg?

Er det muligt uden den helt store/dyre ombygning?

Det skal kunne spille højere med god lyd, end mit originale anlæg, som faktisk er et af de bedre standard anlæg, men det er ikke et krav at det kan spille MEGET højt, og jeg vil helst holde det så simpelt som muligt, uden at rode for meget og bygge bilen om indvendigt.

Jeg har ingen erfaring på området, så skær gerne ud i pap.

På forhånd tak

Mikkel :o)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af integreret anlæg?
  • #1   7. jun 2012 det er jo svært at sige uden at ha se men vil da mene at det første du skal ha fundet ud af er om der overhovedet kan kobles en forstærker til den org radio inden du begynder på det store

  • #2   7. jun 2012 En sli 2 eller 4. Så har du udgange, så er det bare at koble forstærkere på og højtalere smiley

  • #3   7. jun 2012 @ Jacob "Dr Bundgas" R

    Hmm... Er det bare at høre hos forhandleren?

    @ Henrik T

    Det må så være sådan en fætter: http://www.knot.dk/shop/item.asp?id=8394

    Er det rigtigt forstået at man monterer en SLI 2 eller SLI 4 til de originale højtalerkabler. Er det en SLI 4 hvis man har 4 højtalere?
    Så køber man en forstærker og evt. en sub der monteres.
    Og så spiller det fint sammen med de originale højtalere i bilen?

    Dog vil jeg gerne slippe for alt der fylder i bilen, så en løsning uden sub, men med forstærker under sædet f.eks vil være at foretrække.



Kommentér på:
Opgradering af integreret anlæg?

Annonce