{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svært og finde
  • #1   13. jun 2012 Fordi det er en relativt dårlig baskasse? Eller også vil folk bare ikke af med dem fordi så skal de til at finde på noget der kunne risikere at lyde godt jo...

Altså misforstå mig nu ikke rainbow laver fine ting... Men rainbow Hammer? Der er meget bedre på markedet derude, til samme pris... Og twister kassen var ikke noget at råbe hurra for...

• #2   13. jun 2012 lasse s
    http://www.rainbowcaraudio.com/images/enclosures/twister4-large.jpg

cody
    kom med noget konstruktivt i stedet for bare at slynge noget ud ....

• #3   13. jun 2012 Stefan G

Nu slynger jeg så heldigvis ikke bare noget ud... At du ikke selv er enig er så dit valg... Men fejlfortolk ikke det jeg skriver som øregas... twister 4 kassen (Den gamle) var lydmæssigt rædselsfuld... Primært pga enhederne... opbygningen af selve kabinettet var fin nok... Ukontrolleret, og kassen var tunet lidt højt oppe og gav ikke nogen rigtig dybde i lyden...

Et bedre bud ville f.eks. være: http://www.hificarfi.dk/shop.aspx?producttypeid=111 Den der hedder: GTUNED Boston G210-4 x 2 10" SUBWOOFERKASSE

Eller: http://www.autobixen.dk/shop/rockford-fosgate-p2-2x12-41695p.html
    (Og jeg er normalt ikke den der jubler over Rockford, men lige her er de altså den tand bedre

Og det er kun hvis man kigger på dobbelt kasser... Hvis man kigger på enkelte enheder, og man så vælger at bygge kassen selv, så finder man igen meget der er en del mere lækkert at lege med,,, og en del mere tilfredsstillende og lytte til...

• #4   13. jun 2012 Cody

Tak for links'ne smiley da jeg nu kører i en temmelig lukket sedan søger jeg åbne kasser, jeg har haft Twister 4 før og var faktisk godt tilfreds med den smiley
    Jeg har så hørt en masse dårligt om den nye model af 4'eren

Jeg er stadig ikke kommet over bulderbas perioden haha, og vil gerne have at man kan mærke luften blive skubbet rundt i kabinen smiley

Det med at bygge selv er jeg ikke for skarp til da mine plader på en eller anden måde altid bliver skæve eller ikke får det korrekte litermål smiley så det lader jeg andre om smiley

Men kan være at jeg skal dykke ned i bunkerne igen og se hvad jeg kan finde

• #5   13. jun 2012 Stefan G

Hvis det er så find en god båndpass kasse og så lad porten spille ind af skilemmen hvis du har... Eller også skal det bygges så porten ender lige oppe i hattehylden... (Altså gennem hylden hvis der er et sted i forvejen... )

Kommentér på:
svært og finde

Annonce