{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  phoenix gold outlaw1845
  • #2   1. aug 2012 Uha, en skøn ting.

Hifiklubben kan desværre ikke hjælpe dig længere. Men find evt. et billede af overfladen med hele silketrykket på, så kan du få en skiltemager, eller en offset trykker til at lave et nyt silketryk for dig.
    Terminaler osv, bliver meget svære at finde da de er special lavet til de gamle M forstærkere, og endnu mere til Outlaw forstærkeren.

Inden du nu går igang med at bruge den, så gå lige indmaden efter også, og se om alle de store elektrolytter der i er blevet skiftet, hvis ikke, så få det gjort inden de begynder at lække. Er desværre et kendt problem på dem efter flere års brug.

Derudover, ingen problemer, super lækker forstærker, super lækker lyd...

Må jeg spørge hvad du måtte slippe for den?

• #3   1. aug 2012 Desværre ender det nok med at den skal lakeres

• #4   1. aug 2012 Lakeringen er kun grunddelen, men alle kontakt betegnelserne det er et silketryk.

• #5   1. aug 2012 Dejlig forstærker lytter lige med for har selv en M44 jeg gerne vil jeg gjord pæn igen smiley

• #6   1. aug 2012 har fundet højt. terminalerne på ebay men mangler strømterminalerne og hvad f...... gør jeg med skiltet med indgraveringen og logoet for at få dem pæne igen

• #7   1. aug 2012 Selve terminalerne mangler ikke, det er kun skruerne og de flade stykker der skal sidde deri der mangler, og så de skruer der holder terminalerne fast i pladen. Indvendig ser den dog ganske smuk ud, ikke nogen svedige kondensatorere kan jeg umiddelbart se.

Skiltet med indgraveringen er ikke en indgravering, men igen et silketryk, så få det poleret op og få lagt et nyt silketryk på igen, evt. kan du få det lavet som et klistermærke istedet.

Selve outlaw billedet, kan vistnok skrues af fra undersiden af forstærkeren så kan du få det poleret op også.

Her er billeder af hvordan den ser ud i perfekt stand.

http://www.soundbuggy.com/Eric/Car%20Audio/phoenix_gold/m_series/outlaw/index.html

• #8   1. aug 2012 kim M jeg har selv skruet de skruer til terminaler af, osse dem til logoet men det er de skruer og flade stykker indeni der er rustne

• #9   1. aug 2012 Nå ok.. smiley

Men ja, den er godt nok ikke behandlet særlig pænt.. Sørgeligt at se, sådan en skal holdes i perfekt stand konstant, så holder de en rigtig god pris.

• #10   1. aug 2012 ja har lige sendt en mail til phoenixgold vedr. dele til den så den kan komme til at ligne sig selv igen håber det bedste men tror det er for sent desværre

Kommentér på:
phoenix gold outlaw1845

Annonce