{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.086 visninger | Oprettet:

Vedr. Pioneer SPH-DA01 {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved om man kan koble to forstærkere til den model? Der står noget med pre-out, kun subwoofer, men aner ikke en skid om sådan noget... Er der nogen der kan anbefale en app-radio der kan kobles forstærkere på? Der skal være mulighed for at bruge Spotify fra iPhone på radioen... Bruger hverken cd´er eller DVD, men vil gerne kunne høre musik og se en film smiley

Pfh. tak for hjælpen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Pioneer SPH-DA01
  • #1   5. aug 2012 Jeg har et pioneer avh anlæg i min octavia, og det kan sagtens køre med spotify da jeg havde det, og med tdc play, der sku man bar sætte usb stikket i og trykke play på telefonen og så spillede det. Der kan man stadig skifte sang osv på selve anlægget og den skrev navn osv på anlægget, og der er udgange til 3 forstærkere, front, back og sub

  • #2   5. aug 2012 Det er godt nok ikk en app radio, men det virker fint smiley

  • #3   6. aug 2012 Jeg vil gerne kunne bruge alle funktionerne i iPhone, f.eks. Navi osv. så det skal være en app radio smiley

  • #4   6. aug 2012 Ved ikk om man kan se et sted om det kun er lave frekvenser den sender ud, men jeg har kun sat sub til i min igennem sub udgangen, og den spiller stadig som en alm. udgang, hvis jeg ikk sætter forstærkeren til at spille de lave frekvenser, for så kunne man bar sætte et y stik på phonokablerne, men så kan du ikk stille fader og balance på anlægget med kun på forstærkerne.

  • #5   6. aug 2012 Det gav ingen mening for mig, ved intet om anlæg, så y stik og phonokabler siger mig ingenting smiley Ja/nej til at den har udgang til 2 forstærkere?

  • #7   6. aug 2012 Jeg ska skam heller ikk lave noget selv.... Men ska købe noget helt selv... Så det du siger er at en er nok, hvis der ska to forstærkere til anlægget?

  • #10   6. aug 2012 Køb en radio hvor du ikke skal bruge y-split. De tager meget lyd og lyden er ikke go bagefter

  • #11   6. aug 2012 Har begge moddeller af App radio, de har begge forstærker udgange, men DA01 har kun en udgang til subwoofer, altså det er en udgang som kun køre med LPF (lave bass frekvenser), mener dog at kan kan sætte til som fuld tone og agere baghøjtalere.

    Du kan ikke benytte spodify som en App, hvis du vælger anden radio kan du benytte en AUX in også bruge spodify på din telefon, altså ligesom hvis du havde et headset i.

    Y Splittere er en ringe løsning og giver dig ingen fade muligheder, vil ikke anbefale brugen af disse, hvis man laver et ordentligt anlæg.

    Vælg DA01 hvis du kun skal bruge bilens egne højtalere med radioen som forstærker og kun havde en subwoofer i.

    Vælg DA100 hvis du vil have mulighed for at benytte forstærkere til at trække højtalerene.


  • #12   6. aug 2012 Skov: Kan du så anbefale et andet anlæg, der kan snakke med min iPhone, og samtidig har en AUX indgang, og indgang til forstærker?

    Jeg vil gerne kunne nøjes med et anlæg der kan det hele smiley Høre Spotify, bruge navi, og tilslutte forstærker. Skal have sat en større installation i bilen, men gider ikke begynde at sætte AUX stik et eller andet sært sted i bilen. Vil gerne have det hele samlet... Det virker som om du har ret godt styr på hvad du snakker om...


Kommentér på:
Vedr. Pioneer SPH-DA01

Annonce