{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bundplade
  • #1   22. sep 2012 det er ikke så svært faktisk

    start med en plade, og så skærer man lidt af f gangen, og mærker op med blyant hvor den klemmer, så skærer man 3-5mm af af gangen

    tager tid, men det bliver også derefter

    alternativt tager du et stort stykket karton, klistrer det fast i bunden og så klipper du bare til efter bilens former

    til sidst piller du den ud og ligger over på din ønskede plade, tegner op og skærer


  • #2   22. sep 2012 jeg laver altid udmåling med tommestok og så laver jeg pap / karton i de mål og der efter laver jeg formen og skære det sidste til og så har du det 110%

  • #3   22. sep 2012 Du skal ihvertfald ikke begynde at skære lidt af af gangen,det kommer hurtigt til at tage en hel dag,og du kan ikke gøre det om hvis du gør det forkert...

    Lav der imod skabeloner af 2-4 stykker tykt karton,det er den eneste rigtige måde at gøre det på smiley


  • #4   22. sep 2012 Hva med a lave en efter bundmåtten?

  • #5   22. sep 2012 Gør som louise H siger, det giver et rigtigt god resultat smiley

  • #6   22. sep 2012 Gjorde det samme i min Ford. Det var så godt nok en hattehylde, men det er samme princip. Der lagde jeg bare den originale hattehylde oven på MDF-pladen, tegnede den op og så skar jeg den ud, hvor der var et par mm ind til stregen. Hvis den ikke passede helt præcist, høvlede jeg en smule af, til det passede som fod i hose. Synes selv resultatet blev godt, hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg, for der er sgu ikke andre der gør det. smiley

Kommentér på:
bundplade

Annonce