{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

pioneer deh-p88rs-ii støj {{forumTopicSubject}}

har lige købe et pioneer deh-p88rs-ii brugt. men der kommer støj ud af alla højtalerne med forstærker. også når bilen ikke er tændt. men så prøvede jeg noget, som jeg har læst inde på et andet forum. En kabel fra stel af HU selv, til en phono kabel, så bliver det væk. hvad er det så galt? stelbanen? kan man få det repareret? ella er det fint nok med en kabel fra stel af HU til en phonokabel stel.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pioneer deh-p88rs-ii støj
  • #1   5. okt 2012 Den er død desværre

• #2   5. okt 2012 Derfor tester man altid en radio inden man køber den smiley

• #3   5. okt 2012 Det kan laves... Det koster omkring 800 kr... Det er pioneer i en nøddeskal ja... og det er kun godt... for de afslører nemlig hvem der kan finde ud af at lave tingene rigtigt og hvem der dummer sig... er stelbanen brændt har man lavet noget forkert... det er kun en god ting at deres stelbane er lidt svag... så kan folk lære at montere deres grej ordentligt...

• #4   5. okt 2012 er det ikke noget en elektriker kan finde ud af at lave? er det noget der skal skiftes eller bare loddes igen?

• #5   5. okt 2012 der skal lodes ngoet nyt i. en elektronikmekanier ville nok kunne klare det men pioneer laver ofte de fejl og ved hvad de laver. og for 800kr så det sku en fin pris... har lige byttet min væk da jeg ikke fandt den i min smag efter at havde arbejdet med den i nogle uger. men ved carsound roskilde har min gamle stående...

• #6   21. jun 2013 det kan laves selv for MEGET små penge. kræver kun en loddekoble/ lodetin og en ledning med en 3 amp sikring. smiley

• #8   23. jun 2013 Det betyder at folk der aldrig har haft bilstereo i hånden før bør rådføre sig med en prof... Evt. bruge lidt mere tid på at lære lidt om det end man ellers ser folk gøre,... Hvis de gør det, så brænder stelbanen ikke af når det er lavet korrekt... så simpelt er det...

• #10   24. jun 2013 Hvor de skal være? Derhjemme? Eller hos en kompetent forhandler der har styr på tingene så de kan lære fra dem...

• #12   25. jun 2013 BMW M-power

For det første fatter jeg bjælde af hvad du mener når du skriver... du giver sjældent mening... Hvad fanden mener du med: "hvor skal de ny være henne "

Desuden er F&F showet ikke særligt godt argument... Men det er hvad jeg forventer fra en person der intet ved om emnet... Da Vi havde flyttet det der kaldes 3X eventet fra F&F til DHB, er det klart at der ikke kommer flere deltagere... desuden var den placering vi havde fået elendig... Hvilket gjorde at F&F show var reduceret fra Sæson start til simpel "point chaser" som det kaldes... Men synes specielt din udtalelse er morsom set i lyset af at der netop er kommet både flere deltagere og flere medlemmer af termpro.dk i år... Men det er jo hvad jeg forventer af dig... Udtalelser om ting du intet ved om... Ligsom du er bedst til...

• #14   25. jun 2013 Ja og du indfrier forventningerne hver gang...

• Jesper  N
    Jesper N Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 118
    #15   26. jun 2013 Cody: Hvordan brændte din stelbane af til F&F? Det var vel en andens skyld formoder jeg.

• #16   26. jun 2013 Jesper N

Arh jesper... Har du tænkt dig at tage den historie igen?
    Defekt stik var årsag til afbrændingen... Fik et nyt stik ved Pioneers stand ved F&F med det samme... Og radioen var reppet dagen efter... Og ingen problemer siden...

Det var bare ikke det fedeste tidspunkt det skete... Står midt i en konkurrence, og skulle bare kvalificere ind i klassen, måtte kvalle ind med støj og det hele på... Men var ok... Fik 1. plads både fredag og lørdag i bassrace... Men flinke folk hos Pioneer...

Faktisk er P88RSII HU'en ikke enagng den mest følsomme med hensyn til stelbanen... Forgængeren: DEH P77 Var mere følsom... Havde den i 2 år, og ikke så meget som den mindste smule støj...

• #18   27. jun 2013 BMW M-power

Tja med tanke på at folkene fra Pioneer selv fik lov at se stikket, og det fact der var op til flere vidner på det, så skal du da være velkommen til at prøve at bevise det modsatte... (Kim Lundberg, som dengang arbejdede i Dansk Audio teknik så også stikket... Og ham kender Jesper Udmærket... )

Og bare rolig du får altid den fulde sandhed fra mig, her er en sandhed mere: Engang var jeg lige så inkompetent som du er nu... Men det er godt nok mange år siden... Så istedet for at så tvivl om mine ord burde du måske lære lidt om lyd inden du udtaler dig om ting...

• #20   30. jun 2013 Virkelig??? Dvs det er derfor du som påstår du foretrækker SQ vælger at bruge SPL enheder, koblet til forstærkere i den lavere mellemklasse der absolut ikke lyder godt... (Det med forstærkerne er ikke til diskution... jeg kørte selv med dem i den gamle bil... ) Nja tror du har brug for at lære lidt... Hvis det er SQ du vil lære om så vil Jesper N der skrev herinde være en god en at kontakte... Han og jeg er langt fra venner men han har dog meget stor viden omkring lyd... Ihvertfald i SQ retningen... smiley

Impotent??? Noget du har erfaring med??? For i den retning udtaler jeg mig ikke.. Mener nemlig man kun bør udtale sig om ting man har erfaring med...

Kommentér på:
pioneer deh-p88rs-ii støj

Annonce