{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

van h
van h
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 30

højtalere {{forumTopicSubject}}

hey Bg.
jeg har en e46 sedan fra 2003. jeg vil erstatte standard højtalere ud med dem her.

Front : http://knot.dk/shop/item.asp?id=9159&info=Audison-Voce-AVK6&InfoCat=Hojtalere-Komponentset-2-Vejs-6_5-165mm

Bag : http://knot.dk/shop/item.asp?id=9161&info=Audison-Voce-AVX6&InfoCat=Hojtalere-Fuldtoner-6_5-165mm

mit spørgsmål er om jeg skal ha en forstærker til dem før det lyder godt.. ellers kan jeg nøjes med at udskifte højtalerne. er det okay højtalere til pengene eller er der nogen andre i kan anbefale.. hilsen andy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højtalere
  • #1   23. okt 2012 Du kan godt sætte dem i uden forstærker men du får slet ikke det optimale ud af dem som hvis du bruge forstærker

• #2   23. okt 2012 vis du alligevel ikke vil køre dem på forstærker og også lægge en sub i bilen, så ville jeg aldrig købe så dyre højtallere, hold dig til noget bull maks rainbow... www.carsound.dk

• #3   23. okt 2012 van h

Uanset om du har forstærker på eller ej så lad for guds skyld værd med at købe bull audio... Audison VOCE kan du sagtens bruge... jo en forstærker vil være en fordel... Men du skal meget højt op i serierne og dermed også pris for rainbow hvis du skal finde noget bedre hos dem.

• van h
    van h Tilmeldt:
    mar 2007

#4   23. okt 2012 Mathis. Jeg har en jbl gto 4 kanals og jbl gto monoblok forstærker. Så jeg har mulighed for at sætte det forstærker, og en af alpine topmodel hu.

• van h
    van h Tilmeldt:
    mar 2007

#5   23. okt 2012 Cody. Så man sku vælge Rainbow. Er Rainbow meget bedre.

• #6   23. okt 2012 Hej Van H... Jeg ville bestemt smide en forstærker på uanset hvilke andre høttalere du smider i!! Dine standard højttalere er unægteligt mere følsome fordi de er lavet til bare at skulle i en HU hvorimod dem du linker til, eller andre IKKE standard højttalere skal have noget mere juice.. altså ville jeg 100% smide en forstærker på dem.. og hvis du ikke bryder dig om at have en stor sub stående i bagagerummet som fylder det hele, kan jeg bestemt anbefale at lydisolere dørene i bilen!! Mvh Paw

• #7   23. okt 2012 hov... grunden til jeg ville lydisolere dørene er; Det giver mindre resonans, hvilket vil sige at der ikke kgår svingninger i dørene.. det vil give en bedre lyd og muligvis noget mere bund til mellem tonen/bassen i højttaleren! smiley

• #8   23. okt 2012 van h

Ej læs nu hvad jeg skriver... For at få noget fra rainbow der på nogen måde kan måle sig med Audison VOCE Skal du langt op i serierne og dermed også pris... = RAINBOW ER IKKE BEDRE

• van h
    van h Tilmeldt:
    mar 2007

#9   23. okt 2012 Okay Cody. Nu er jeg med..Ahaha. tak for jer svar

Kommentér på:
højtalere

Annonce