{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken er bedst ?
  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #1   9. nov 2012 hvad for et af sættene vil så være bedst


  • #2   9. nov 2012 Må nok sige at jeg havde valgt Ground Zero af de 2 der. Alpine spiller ikke specielt godt i de mindre serier.. (og heller ikke i de større, er der nogle der mener)

  • #3   9. nov 2012 Personligt kan jeg godt lide alpine. Men syntes man betaler 20% formeget mærket
    Men kan kun sige du bør lytte


  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #4   9. nov 2012 super mange tak, gerne kom med flere bud,
    de begge ser for mig fine ud der er både diskanter med og forstærker med såvidt jeg kan se


  • #5   9. nov 2012 Hvis du tror den lille ''kasse'' er en forstærker, er du forkert på den. Det er et delefilter. smiley

  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #6   9. nov 2012 hehe okay undskyld det min fejl.. jeg er helt ny på det her område..


  • #7   9. nov 2012 andrea: Du er bestemt ikke den eneste der "forveksler" det med en forstærker...
    ,


  • #8   9. nov 2012 Haha, sorry...andreaS

  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #9   9. nov 2012 hehe det går jo nok det hele.. jeg lære jo hver dag smiley


  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #10   9. nov 2012 er den her så bedre end de andre iføgle jer
    http://www.ice-shop.dk/audio-star-p-703.html


  • #11   9. nov 2012 Har personligt ikke hørt den, så kan ikke udtale mig om den.
    Jeg tvivler generelt på at der er særlig mange herinde, der rent faktisk har hørt den serie...


  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #12   9. nov 2012 okay så det måske lidt for usikker og satse på


  • #13   10. nov 2012 andreas B

    Det ground Zero sæt du linker til er faktisk et dobbelt sæt... (dvs. ingen har åbenbart kigget på dit link, siden ingen kommenterer det)
    Et dobbeltsæt indeholder 2 diskanter... 1 til hver dør... 2 delefiltrer... igen 1 til hver dør... Men 4 mellemtoner... 2 til hver dør... dvs. det kræver du bygger nye dørsider for at få plads til dem...

    Den med at du forveksler delefilteret med en forstærker er set før... (Man har godt nok hørt nogle sjove spørgsmål gennem tiden)

    Hvad er det du søger med hensyn til lyden i bilen og hvad vil du gerne vide mere om?

    Pas på med hvem du lytter til herinde... det er relativt få folk der har noget der kan kaldes viden inden for bilstereo her på bilgalleri... Essal f.eks. er en af de få rigtigt dygtige her...

    Hvis du vil vide hvilke højttalere der er bedst, så er løsningen nem... tag ind til en kompetent forhandler og lyt dig frem... dvs. DU skal lytte til HØJTTALERNE,,, ikke til sælgeren... Og tag endelig til mange forhandlere...


  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #14   10. nov 2012 meningen med det er lidt bare at få en bedre lyd mine højtalere er i stykker, så skal have nogen fine højtalere til foran så jeg kan høre noget ordenligt . med hensyn til de høje toner . det sæt skal man så montere det hele eller kan det ene af mellemtonerne være fine nok ? hvad med det sidste jeg linket hva syntes du om dem ?


  • #15   10. nov 2012 Hvorfor bruge penge på det store sæt når du kan få det uden den ekstra mellemtone... Så skal du heller ikke betale mere: http://bd-audio.dk/?c=1048&p=3276

    De sidste du har linket til kan jeg ikke udtale mig om... har ikke personligt hørt dem... Mac-audio laver dog ganske ok grej i forhold til pris... Så man skal ikke udelukke at de måske kunne bære gode... de kan dog også være elendige... såeh...


  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #16   10. nov 2012 jah det giver jo god mening at købe det billige. der er ingen grund til to mellem toner vel ?


  • #17   11. nov 2012 De ekstra mellemtoner er spild af penge hvis du ikke har pladsen til dem... (Og nej de skal bestemt ikke sidde bag i bilen)

  • andreas B
    andreas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 21
    #18   11. nov 2012 super tak for hjælpen det ender nok med de billige så smiley


Kommentér på:
hvilken er bedst ?

Annonce