{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af anlæg
  • #1   14. nov 2012 Subwooferen får ikke fuld power med den forstærker (;

  • #2   14. nov 2012 hehe nej, men mon ikke det er nok til at trække den okay så der alligevel kom godt med bass i bilen :)?

  • #3   14. nov 2012 Jo jo (;
    men køb en monoblok til suben istedet for, det ville du få mere glæder i.
    og så kan du altid bruge de 2 sidste kanaler til at smide flere højtaler i (:


  • #4   14. nov 2012 det er selvfølgelig rigtigt, men nu er det bare til at starte med smiley


  • #5   14. nov 2012 jo jo, (:

  • #6   14. nov 2012 ville sige jeg nok hade tagt focal fra knot af.


  • #7   14. nov 2012 Team-XSARA Suske!

    Og det er ihvertfald ikke fordi du skal køre demo for ham vel? Sorry men din mening kan jo ikke bruges til noget mere da du er farvet af hvem der sponserer dig...


  • #8   14. nov 2012 dennis T

    Fint setup du har valgt dig... dog ville jeg nok ikke vælge SPL enheden fra Ground Zero,.. Den er ikke videre imponerende rent lydmæssigt... Og hvis du ikke har mere power at trække den med får du altså en lidt bedre lyd ud af den alm enhed: http://www.bd-audio.dk/?c=1087&p=3187

    Den er desuden billigere.,..


  • #9   14. nov 2012 cody mange tak for det, og den alm gz bass vil stadig være kraftigt nok til få bilen til at runge lidt smiley

  • #10   15. nov 2012 Ja 2 af de enheder spillede jeg 145 db med... Det er mere end de fleste spiller, uanset hvad de så end påstår...

  • #11   15. nov 2012 undskyld jeg skal køre demo bil ofr ham du spille i lyd konkurrence så kan din da heller ikke bruges . jeg tænke bare ren lyd. du kan også ta hertz eller ander mærker.

  • #12   15. nov 2012 Team-XSARA Suske!

    Så min mening kan ikke bruges fordi jeg kører lydkonkurrencer, og derfor oplever langt flere forskellige setups end de fleste andre?? For ærlig talt, jeg er ligeglad med hvad folk bruger i deres biler til konkurrencerne... Sidste år havde vi da en der satte dansk rekord med Xzound...

    Men ok lad mig da høre din mening, siden du tror den kan bruges... Hvordan spiller Focal, i forhold til mange andre, og hvad er de væsentligste forskelle og fordele der gør at du vælger at råde trådstrter til at køre med Focal? Altså ud over at du kan få det billigere og at du skal køre demo for den danske forhandler af Focal... Fordi det er direkte værdiløse grunde... Så kom nu du må jo have lyttet og sammenlignet Focal med Ground Zero, og dermed vide hvordan det spiller ig forhold til...

    Så hvis du ikke skulle køre demo for Knot.dk Hvorfor ville du så vælge Focal? Kom nu glæder mig til at få grunden... Som selvfølgelig er saglig og detaljeret, og ikke bare en gang bla bla og løgne omkring hvor godt Focal er... (Ser du jeg har nemlig oplevet Focal... Også de dyreste serier... Så jeg ved faktisk godt hvordan de lyder... inklusive deres ret anstrengende diskanter... )


  • #13   16. nov 2012 efter min mening syndes jeg selv den lille serie spille findt vis man drosser diskanten lidt ned ca minus 5 på alpine 9882ri radio og kik bas på 80 hertz og minus 2 . sub skal stå på sub 2 også i styrke 0 så syndes jeg ders sub i kas og de små forstærker spille sygt godt rent og kraftig lyd område fra de 30 hertz og op efter,. det kun mine alpine sku ikke klare samt mine rainbow kun heller ikke samt jbl kun heller ikke. ja jl audio kun næste gå med der ned.

  • #14   16. nov 2012 Så det du skriver er at Focal har en subwoofer der er bedre end hvad du har hørt fra 3 andre mærker der kun lever højt på deres navn???

    Går ud fra det er billige enheder der er tale om her... for JL's store W13 subwoofer kan Focal ikke slå på nogen måde... sygt tryk og i den rigtige kasse får du altså kælderdyb bass fra 25 hz af...

    Focal laver nogle rigtigt lækre mellemtoner... Og der stopper den lidt... Deres diskanter er ret anstrengende at lytte til... dæmper man dem spiller der en metallisk klang i ens ører, hvilket nogle folk er vilde med, mens andre hader... (Jeg er blandt de sidstnævnte) En diskant må godt være skarp... Men ikke metallisk i lyden... Og ja dette er desværre en generel observation omkring focal... ikke fordi de ikke laver lækkert grej... Og der er da også forskel i diskanten fra de små serier og op til de store...

    Focal ER godt... Men det er ikke verdens navle... Der er ingen der kun laver godt grej... = En udtalelse som "ville sige jeg nok hade tagt focal fra knot af. " Er meningsløs.. For ja Focal laver Utopia serien... Hvilket er super lækkert... de laver dog også Access serien som nok har nogle af de styggeste diskanter man kan komme i nærheden af...

    Dette skal ikke forstås som En sviner til hverken Focal eller Knot... Men til dig... Bare fordi DU bliver sponseret og skal køre som demo for en forhandler betyder ikke at den forhandler har de bedste produkter til alle formål...

    Men du udviser dog et flot eksempel på at man bliver rabatblind...


Kommentér på:
valg af anlæg

Annonce