Træk af højtaler kabler {{forumTopicSubject}}
Hej BilGalleri
Jeg skal have trukket nogle højtalerkabler fra min radio, mine fordøre og mine bagdøre, ind til reservehulsrummet i bunden af mit bagagerum.
Er der nogle der har nogen erfaring her? Jeg har kigget lidt på det, men jeg kan simpelthen ikke se, hvordan jeg skal få kablerne fra kabinen til reservehjuls rummet?
Er der nogle der har nogen gode fif' til hvor man burge trække disse kabler? Meget gerne også fra Radioen og hele vejen.
Min bil er en Skoda Fabia Hatchback Greenline fra 2012.
Jeg skal ligeledes have monteret to PowerKondensatorer. Jeg går ud fra at strømkablerne skal trækkes samme vej som højtaller kablerne?
Tak på forhånd !
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 62 Svar: 1.006
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Samme steder producenterne af bilerne trækker ledninger
Du skal have de der plastik stykker af (hvis der er nogle på dine) langs siden af bilens kabine og så trække dem der..
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Personligt ville jeg trække højtalerkabler og strømkabler i hver sin side, mest af alt for ik at lide under pladsmangel (går ud fra du skal have nogle rimelgt kraftige strømkabler trukket, hvis du skal have noget så voldsomt at det kræver 2 kondensatore...)
okt 2007
Hvordan vil du trække højttaler kablerne i kun en side?? Det er jo sindsyg spild af kabler
Det er da bare strøm og phono der skal være fra hinanden..
Så du tænker på at højttaler og phono sammen og så strøm og remote sammen i den anden side??
dec 2003
Men ja du har ret, de må gerne ligge op af hinanden, men kan jo godt blive pladsproblemer
Men igen, når der skal trækkes til dørene bliver det godt nok meget spild
okt 2007
Ok
Ved jo at du er en del mere inde i det her end mig..
Jonatan G:
Du trækker ikk højttaler kabler fra radio til bagagerum (forstærker)
Du trækker phono kabler
dec 2003
Det kan godt være han skal trække højralerkabler, hvis han benytter sig i Hi-level input på forstærkeren, fordi hans radio ikke har phonoudgange
okt 2007
Koster alligevel det samme som et ordentligt sæt ledninger
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 31 Svar: 422
okt 2007
Tja, har ikk støj i min bil.. Så det er ikk så slemt som med phono kabler..
MEN ja.. hvis det skal være helt efter bogen så gør man det ikk.. Men hvem orker seriøst at trække ledninger over taget eller helt i midten af bilen..
De må jo heller ikk være ved phonokablerne af hvad jeg ved..
aug 2012
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
Tusind tak for jeres svar - og ja, jeg skal have forstærkere i.
Jeg kan dog se, at i ikke har svaret på mit største dilemma. Hvordan kommer jeg ned bagi min bil? Fra de bagerste passager sæder, til reservehjuls' rummet under mit bagagerum?
Jeg har lige et spørgsmål mere.
Det beklædning man propper på træplader, hvad er betegnelsen for det?
Jeg kan ikke finde det nogen steder, da jeg ikke ved hvad man skal søge efter.
Tak på forhånd!
okt 2007
http://www.autobixen.dk/shop/beklaedning-4574c1.html
til 1eren, så ved jeg ikk lige hvordan din bil er.. Men i min kan man tage ledninger hele vejen til bagagerummet langs panelerne..
Og så når den kommer forbi bagsæderne så tager man den under bagagerums bakken og så er den der
dec 2003
Er dog ik lige 100 på hvordan det er i din bil...
Træk af højtaler kabler