{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Vibe aktiv sub {{forumTopicSubject}}

Hej BG, jeg er ved at få sat et nyt anlæg i bilen og er lidt i tvivl om hvilken sub jeg skal vælge. jeg har en suzuki swift så der er ikke vildt meget plads i bagagerummet.

Mit spørgsmål lyder på om denne aktive bas er noget værd? http://www.jariauto.dk/shop/vibe-lite-air-33964p.html

Jeg elsker god lyd og bas, men bassen skal ikke være alt for voldsom.

Mit andet alternativ er en Sony xplod 12' 1200 watt sub, som jeg har liggende derhjemme, ved bare ikke om det er for voldsomt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vibe aktiv sub
  • #1   13. feb 2013 Har en kammerat der kører med en alpine aktiv sub i hans swift, det virker ganske fint smiley

  • #2   13. feb 2013 Jeg overvejer det også, har ikke så meget forstand på det, så ved ikke om det giver noget særligt smiley

  • #4   13. feb 2013 Nej det kan jeg næsten regne ud, jeg er heller ikke ude efter noget der gør at taget skal ryste og brystet bliver trykket sammen, bare en god dyb lyd med god bas smiley

  • #6   13. feb 2013 Jeg har haft Vibe black air 12 og den lød af helvede til. forstærkerne er ikke god nok i de aktive subs. køb en brugt sub i kabinet og en brugt forstærker . det bliver du langt mere glad for. med en ordentlig forstærker der har styr på enheden og et dæmpet kabinet vil den ikke dominere. og du kan ba<re skrue ned for den. Dem vibe der vil kun brumme og runge, ikke spille musik

  • #7   13. feb 2013 Okay, hvad så hvis man har en forstærker ved siden af den aktive sub, er det bedre og kan det lade sig gøre??

    Jeg har bare hørt at vibe skulle være kanon godt, men jeg kan selvfølgelig tage fejl


  • #10   13. feb 2013 Ja jeg har en forstærker til højtalerne, tror det er en 4 kanals forstærker. kan den så godt bruges og så man bare ikke bruge forstærkeren i den aktive sub, hvis den nu er så dårlig som folk siger.
    eller kan man koble de to forreste højtalere på den ene forstærker og så de to i bagdørene på den aktive ?
    Beklager hvis jeg virker lidt små dum, men er slet ikke inde i det bilstereo smiley


  • #11   13. feb 2013 Alle 4 højttalere på den 4-kanals forstærker og se om det klarer jobbet først og drop den aktive sub

  • #13   15. feb 2013 Jeg har fået et godt tilbud på den her model, fik afvide den var ret god, Pioneer AVH-2400BT 2 din..

    har dog fået en fast pris nu med den aktive, for ret billige penge, så tænker at det vel ikke kan gøre det værre med en aktiv bas, ud fra mit synspunkt kan det da kun blive bedre??


  • #15   15. feb 2013 Den der bas vil ikke give andet end en dyb mellemtone og rungen. Kun larm. Drop nu den Vibe, har selv haft Vibe og det er noget skrammel

  • #16   15. feb 2013 Okay, det vil jeg så overveje, du har ihvertfald haft en dårlig oplevelse med Vibe, jeg har dog hørt det dybt modsatte

  • #17   15. feb 2013 I de plastik kasser og med de slatne forstærkere de Sætter i de aktive vil de kun larme. De er ikke stærke nok til at holde styr på enheden. Alternetivt kan du jo enten købe en af de flade basser eller en 10" bas der kan spille i et lille kabinetog en ordentlig forstærker på, det bliver du meget mere glad for. Har haft komplet Vibe i bilen men det lød altså af helvede til mildt sagt

  • #19   15. feb 2013 Tak for alle jeres input det er suoer lækkert, TimR har du nogle link på nogle mindre eller flade basser som du mener er bedre ? smiley

  • #20   15. feb 2013 har hørt en del der er bedre, men prøv at skriv til cody herinde med et budget og hrav. han kan sit shit

  • #21   15. feb 2013 Det vil jeg prøve på

Kommentér på:
Vibe aktiv sub

Annonce